Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla oikeus kastaa lapsi Islamiin vaikka olen itse Luterilainen

Vierailija
24.10.2021 |

En voi luopua Luterilaisuudesta kun olen diakoniatyöntekijä mutta haluan lapseni kasvavan muslimina

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin diakonit

valehtelet uskostasi

Vierailija
2/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykääpiö. Muslimeita ei kasteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit

En kyllä ymmärrä miksi kukaan liittäisi lapsensa tuohon uskontoon

Vierailija
4/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamissa ei lapsia kasteta

Vierailija
5/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kirjoittaa että miksi. Ei julkaistu.

Vierailija
6/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit

En kyllä ymmärrä miksi kukaan liittäisi lapsensa tuohon uskontoon

Itse en ymmärrä miksi niin moni 35v nainen huutaa "where have all the good men gone?" itkien lapsuuttomuuttaan

Vierailija
7/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan huostaan jos ei ole kelvollinen huoltamaan. 

Vierailija
8/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aloituksesta tuli mieleeni mm. että kirjoittaisikohan diakonityöntekijä luterilaisuus- sanan isolla alkukirjaimella?

Tai puhuisiko hän kastamisesta uskontoon, jossa ei kastetta ole?

Suurimmalla osalla kun on kuitenkin pohjana lukio. Diakonin opinnot taas ovat ammattikorkeassa, joten luulisi jonkinlaista yleissivistystä tulleen.

Lisäksi muistutan, että tämän kaltainenkin huono provo voi olla ns. Venäjätrolli. Provon huonous voi olla tarkoituksenmukaisuutta.

Vierailija
9/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aloituksesta tuli mieleeni mm. että kirjoittaisikohan diakonityöntekijä luterilaisuus- sanan isolla alkukirjaimella?

Suurimmalla osalla kun on kuitenkin pohjana lukio. Diakonin opinnot taas ovat ammattikorkeassa, joten luulisi jonkinlaista yleissivistystä tulleen.

Lisäksi muistutan, että tämän kaltainenkin huono provo voi olla ns. Venäjätrolli. Provon huonous voi olla tarkoituksenmukaisuutta.

Sinut on huostaanotettu

Vierailija
10/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Aoituksen tavoitteena on vain ja ainoastaan pilkata Ev.lut kirkon työntekijöitä sidistymättömiksi typeryksiksi.

11/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai islamiin tarvi kastaa, lausut vain kolme kertaa islamilaisen uskonnontunnustuksen jollekkin muslimille ja se on siinä. Huomaa kumminkin tämä: Islamista ei sitten lähdetä kuoleman tuomion uhalla, pettureilla ei ole sijaa siinä uskonnossa. Miksi muuten haluat lapsellesi hengenvaarallisen ongelman? Eikö sinun pitäisi suojella niiltä, ehtiihän lapsesi hankkiutua ongelmiin myöhemmin kun vielä kasvaa.

Vierailija
12/12 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kastaa islamiin"? Hihihii

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän