Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko akateemisena rakastella ei-akateemsien kanssa?

Vierailija
29.12.2014 |

E

n itse voisi. Pitää olla hyvä taso rakastelussakin. E

E

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
2/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ei-akateemisen provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, olenkin ja tein jopa lapsenkin sellaisen kanssa. En elättele suuruudenhulluja kuvitelmia kenenkään tasokkuudesta koulutustaustan perusteella.

Vierailija
4/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta en ole varma voisiko tehdä saman akateemikon kanssa.

Vierailija
5/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon osavaltiossa se on lailla kielletty. Siitä saattaa syntyä elinkelvottomia välimuotoäpäriä.

Vierailija
6/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri. Jeesusteipillä nyt amiksen suu tukkoon ainakin.

Onko ap:lla muuten reumatismi sormissa kun kirjoitus on noin levällään. Ei ole akateemisen tekstiä tuo, ei edes filosofiaa opiskelleen.

Vierailija
7/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-akateeminen voi kyllästyä siihen paskantärkeilyyn ja saamattomuuteen. Tyhjään perustuva ylemmyydentunne toisella seksin osapuolella voi myös latistaa tunnelmaa, kyse on kuitenkin vain seksistä.

Vierailija
8/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sano mua maisteriksi" :D

Vierailija
9/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:09"]

"Sano mua maisteriksi" :D

[/quote]

Hyi! Minkään maisterin kanssa en sänkyyn mene, vähintään on oltava tohtori.

Vierailija
10/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla se akateeminen akkakin uikuttaa kuin duunarivosu, kun sopivasti kutitteleepi.

Vierailija
11/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lyö mua cradulla pyllylle!"

Vierailija
12/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerran kokeilin. Siinä pakaroita läpsytellessä käskin luettelemaan alkuaineita ja kuvailemaan Ansoffin matriisia. Heti kun alkoi vastaukset hidastua, vedin vehkeen ulos ja kehotin hankkimaan enemmän koulutusta. On hienoa tuntea itsensä paremmaksi, vaikka toinen fiksumpi olisikin, mutta kun ei ole sitä paperilla esittää, niin eihän se reaalimaailmassa ole!! Mä olen luomakunnan kruunu. Pirun viisaskin vielä.

Ps. Pääsin kauppakorkeaan viidennellä yrittämällä, valmistuin 12 vuodessa kehnoin arvosanoin. Mutta hei, olen KTM ja siksi parempi kuin muut - onneksi alaiseni osaavat, niin minäkin näytän hyvältä. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
13/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Näiden kirjoittajien on pakko olla korkeintaan ensimmäisen vuoden opiskelijoita. Silloin noilla asioilla oli mukamas jotain merkitystä. Kerron salaisuuden: kukaan ei ole akateeminen ilman tutkintoa. Eikä se tutkintokaan oikeastaan yksinään mihinkään johda. Itse kaikki koulut käyneenä olen naimisissa ammattikoulun käyneen kanssa eikä haittaa ollenkaan. Itse asiassa saan aina hitusen heikommat pisteet äo-testeistäkin kuin puolisoni. Eikä sekään haittaa.

Vierailija
14/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tutkinnot välttämättä kerro älystä vaan motivaatiosta ja työnteosta. Ja seksissä sitä löytyy kyllä ihan duunariltakin...

Vierailija
15/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. En ole varma. Minusta tulee maisteri parin vuoden päästä. Mieheni on ihan vaan amis. Opiskelee hänkin tosin amk:ssa, saa nähdä jaksaako töiden ohessa valmistua.. Mutta tulen kertomaan kun tiedän vastauksen kysymykseen!

Vierailija
16/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen pannut jopa siivoajia ja kaupan kassoja, hyvää kyytiä olen saanut.

t. DI

Vierailija
17/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:29"]

Joo olen pannut jopa siivoajia ja kaupan kassoja, hyvää kyytiä olen saanut.

t. DI

[/quote]

Tässä puhuttiinkin rakastelusta, panna nyt voi ketä tahansa. En voisi rakastella ei-akateemisen kanssa.

Vierailija
18/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 09:22"]Mitä ihmettä? Näiden kirjoittajien on pakko olla korkeintaan ensimmäisen vuoden opiskelijoita. Silloin noilla asioilla oli mukamas jotain merkitystä. Kerron salaisuuden: kukaan ei ole akateeminen ilman tutkintoa. Eikä se tutkintokaan oikeastaan yksinään mihinkään johda. Itse kaikki koulut käyneenä olen naimisissa ammattikoulun käyneen kanssa eikä haittaa ollenkaan. Itse asiassa saan aina hitusen heikommat pisteet äo-testeistäkin kuin puolisoni. Eikä sekään haittaa.
[/quot

"saan aina heikommat pisteet äo-testeistäkin"

Ramppaatteko siis alvariinsa niissä Mensan testeissä vai puhutaanko nyt jostain Iltalehden nettisivujen "älykkyystesteistä"? Ihme huvit teillä joka tapauksessa. Voisin kuvitella, että leikkimielellä pariskunta osallistuisi kerran yhdessä johonkin testiin, mutta että monta kertaa, en ymmärrä.

Vierailija
19/19 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisen ihmisen kanssa jopa rakastelu on tylsää.
t. Amis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi