Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ja himojen tyydytys

Vierailija
24.10.2021 |

Onko yleistä ettei nainen halua kuin yhden orgasmin nuolennasta. Sen jälkeen pitäisi saada sisään. Ja yleensä yksi orkku riittää yhdynnässä. Esileikkikin loppuu aika lyhyeen kun nainen haluaa jo kieltä klitalle. Koko suorituksen kesto n. 15min. Nii…ehkä tauon jälkeen voisi jatkaa mutta tuntuu muut asiat kiinnostavan naisia tyydytyksen jälkeen.

Tämä on minun kokemus miehenä. On tietenkin erilaisia naisia mutta tämä on minun kokemus. Itse olen se antava osapuoli enkä ole itse mitään vailla. Olen saanut positiivista palautetta. Ehkä osaan huomioida naisia ja tuoda turvallisuuden tunteen.

Pientä kyssäriä naisille, miten te koette asian? Onko yleisesti riittävä ”sessio” tyydytykseen n. 15min esileikki, nuorentaa ja yhdyntä. Vai jääkö jotain puuttumaan?

Ps. Itse saan tyydytyksen naisen kiihkosta/himosta ennen orgasmia :)

Mies 50v

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun puoliso, paitsi hän ei halun kieltä vaan sormia ja kättä, heti orgasmin jälkeen sitten pitää alkaa yhdyntään.

Vierailija
2/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en tykkää nuolennasta yhtään. Haluan pussailua ja sitten yhdyntää parissa kolmessa asennossa. Juuri yhdyntä on se, joka tyydyttää. N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ollut samanlainen, saanut enimmäkseen yhden ison orgasmin ja ollut siihen tyytyväinen. Joskus toisen yhdynnässä, mutta se ollut jo pienempi. Nuorempana halusi ja sai aina vastaa yhdynnässä mutta silloin sitäkin isomman.  Toinen kerta on enää harvemmin kiinnostanut, saati onnistunut. Mutta aina seksiä harrastettaessa halunnut ja saanut orgasmin tavalla tai toiselle. Eilen viimeksi nuolemalle ja sormettamalla.  Minulle ollut se ja sama, saako nuolemalla vaiko yhdynnässä, kunhan käy kuumana ja saa orgasmit. Ole tottunut siihen koko ikä, että vaimo haluaa orgasmeja saa saa niitä. Jos sitten sattuu kerta, ettei sattumalta sytykään, niin oma seisokki katoaa sen sileän tien. Ei auta edes sininen nappi, kun halut katoaa. Silloin yritetty joku toinen päivä uudestaan. Onneksi pirun harvinaista.  Tottunut siihen että saanut vaimon kiimaan. Pelolla vähän odottanut sitä päivää, jos ei vaimoa ehkä haluttaisikaan. Ollaan kumminkin jo liki eläkkeellä. Onneksi näyttää haluttavan vielä.

Vierailija
4/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse en tykkää nuolennasta yhtään. Haluan pussailua ja sitten yhdyntää parissa kolmessa asennossa. Juuri yhdyntä on se, joka tyydyttää. N30

Nii, naiset ku miehetkin ovat yksilöllisiä. Monelle naiselle orkun saanti vaikuttaa olevan vaikeaa yhdynnässä. Hyvä jos sinä saat. Ja himojen tyydytys ei tietenkään tarkoita orgasmipakkoa vaan kaikki se läheisyys ja kosketuskin tyydyttää.

AP

Vierailija
5/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, naiset ku miehetkin ovat yksilöllisiä. Monelle naiselle orkun saanti vaikuttaa olevan vaikeaa yhdynnässä. Hyvä jos sinä saat. Ja himojen tyydytys ei tietenkään tarkoita orgasmipakkoa vaan kaikki se läheisyys ja kosketuskin tyydyttää.

AP

Kuten itsekin sanot,niin tyydytys ei tosiaan ole vain orgasmin saamista. Vaikka orgasmin saisikin esim sormettamalla, voi pakko yhdyntään olla silti suuri, sillä pimppa vaatii kalua sisäänsä. Itsellä on ainakin ihan fyysinen pakottava tunne saada mies sisään.

Vierailija
6/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tarve myös antaa miehelle ja tyydyttää mies . Se on hyvä asia. Tässä pohdin sitä, mitä nainen haluaa ja tarvitsee.

Jos miehellä tai naisella on himotus päällä niin ei se ole mukava tunne vaan luonnollisesti siitä halua eroon. Jokainen voi tyydyttää itseään mutta yleensä siihen kaipaa kumppania.

Moni nainen kuin mieskin on tyytymättömässä tilassa eli ei saa sitä mitä haluaa. Aina voi haluta enemmänkin mutta jos saa toiselta tyydytyksen niin onhan se mukavaa.

AP

Vierailija
7/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tarve myös antaa miehelle ja tyydyttää mies . Se on hyvä asia. Tässä pohdin sitä, mitä nainen haluaa ja tarvitsee.

Jos miehellä tai naisella on himotus päällä niin ei se ole mukava tunne vaan luonnollisesti siitä halua eroon. Jokainen voi tyydyttää itseään mutta yleensä siihen kaipaa kumppania.

Moni nainen kuin mieskin on tyytymättömässä tilassa eli ei saa sitä mitä haluaa. Aina voi haluta enemmänkin mutta jos saa toiselta tyydytyksen niin onhan se mukavaa.

AP

No kyllä minulla on ensisijaisesti tarve tyydyttää itseni... ja nainen olen.

Vierailija
8/16 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Valitettavaa, että on vieläkin valloillaan käsitys, että naisen keho on miestä varten.

Vierailija
9/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä mieheltä. Muuten perusseksi menee tuohon tapaan. Aina mies ei nuole, mutta esileikin jälkeen mielellään ratsastan miehellä ja saan siinä orkun. Se riittää minulle tyydyttämään himoni :)

N45

Vierailija
10/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vain yhden orkun ja se riittää ns. himon tyydytykseen. Kokonaisvaltaisen tyydytyksen puolesta haluan, ettö seksiin kuuluu erilaisia asioita eri kerroilla. Siis joskus voi olla pikapano, mutta välillä pidempiä esileikkejä jne.

Vierailija
11/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miltei koko aikuisikäni saanut monta orgasmia kun toisen kanssa hommiin ryhdyn.

Toki eniten kokemusta kahdesta pidemmästä suhteesta. Ikä ja kokemus on tehnyt sen että osaan ottaa omat orgasmini toisen avustuksella, niin naamalla istuessa kuin munan päällä ratsastaessa. Kyllä siinäkin toki raja tulee jossain välissä vastaan ettei enää. Kaksi on aika normi jos koko touhu on pikainen. Mutta kyllä välillä on aika raato kun on lauennut leikkiessä sen 6+ kertaa.😅

Ja nykyinen mieheni ei oikein pysy vaihdissani mukana kun himoitsen häntä koko ajan.

Vierailija
12/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kysymykseen vielä, että varmaankin se yksi nuollessa on ihan hyvä jos kumppani ei sillä tavoin enempää halua. Itsellekin yksi sillä tavalla riittää, loput sitten ratsastaessa tai muussa toiminnassa.

13/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Valitettavaa, että on vieläkin valloillaan käsitys, että naisen keho on miestä varten.

Juu noin se taitaa olla.

Vierailija
14/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ison nuolemalla, se riittää. Sitten voi tosiaan tyydyttää sen miehen naimalla. Pakollsita ei todellakaan ole.

Vierailija
15/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvä seksisessio sellaisen 45min-1,5h kestää. En odota, että miehellä seisoo koko ajan, mutta kun sitä ei tiedä oman kiihoittumisen kehittymistä, miehen pitää saada nopea ja vahva stondis aikaa juuri kun sitä haluan.  Miehen pitää olla myös olla koko ajan valmiudessa nuolemaan ja fistaamaan, kun sitä odotan. Olenkin valinnut miesystäväni huolella, joten he tietävät tarpeeni. N54

Vierailija
16/16 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ison nuolemalla, se riittää. Sitten voi tosiaan tyydyttää sen miehen naimalla. Pakollsita ei todellakaan ole.

Miksi mies pitää tyydyttää naimalla jos siitä ei itse saa mitään? En minä ainakaan jaksaisi. Itselle ei pelkkä suuseksi riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme