Mies! Mitä mieltä olet naisesta jolla pitkä oman värinen tukka
Eli ei ole värjännyt sitä.
Onko tällainen nainen haluttava vai pitääkö aina olla värjätty tukka että kelpaa uroksille?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:12"]
Mä taas haluaisin kuulla tunnistaako miehet, että hiukset on värjätty.
[/quote]
Tunnistan. Ainakin punaiset ja pinkit ja violetit. Muut on vähän fiftisixti, jossei oo juurikasvua.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:26"]
Taidan olla ensimmäinen oikea mies, joka vastaa.
En ole eläissäni nähnyt viehättävää lyhyttä tukkaa naisella. En myöskään pidä värjätyistä hiuksista.
Pitkä, luonnonkaunis ja hyvin hoidettu oman värinen tukka ovat ehdottomasti plussaa.
[/quote]Et usko, että edes erotat luonnollista tukkaa pidennyksistä taikka värjätyistä. =D
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:26"]
En ole eläissäni nähnyt viehättävää lyhyttä tukkaa naisella. En myöskään pidä värjätyistä hiuksista.
Pitkä, luonnonkaunis ja hyvin hoidettu oman värinen tukka ovat ehdottomasti plussaa.
[/quote]Et usko, että edes erotat luonnollista tukkaa pidennyksistä taikka värjätyistä. =D
[/quote]Siis EN usko
Harvalla naisella on tänä päivänä värjäämättömät, pitkäksi kasvatetut, hyvin hoidetut hiukset. "Maantienvärikin" on kirosana. Se maantienvärinenkin on kokonaisuudessaan vivahteikas ja kaunis, eri valaistuksissa muuntuva, väri. Siltä se ei toki näytä keinotekoisen värin rinnalla, juurikasvusta tarkkailemalla. Itse olen saanut yllättyneitä reaktioita tummanvaaleista, värjäämättömistä, paksuista ja pitkistä hiuksistani kun olen kertonut, että väri on kokonaan omani. ;) Lapsena hiustenvärini oli kirkkaanvaalea. Säälittävän harvalla naisella on itsetuntoa kasvattaa omaa väri.
Miehet koskettelee ainakin mun 40v peffan päälle ylettyviä punaruskeita (aito oma väri) hiuksia. Ei edes baarissa tms. Vaan saattaa joku ihan ohimennen muutenkin, töissä esimerkiksi. Oma mies tykkää pitkistä hiuksista. Pitkäthiukset on helpot saa tarvittaessa kiinni. Näyttävät kampaukset jne.
Suuttuisin, jos joku työkaveri koskis mun hiuksiin ohimennen. Onpa outo työpaikka sulla.
-värjäämätön pitkätukka
Miehet luulee että naisilla on aina oma tukka. Väri ja kaikki lisukkeet.
Ooooh en mitään? Mulla on blondit pitkät paksut hiukset luonnostaan. Näyttäisin hirveältä brunettena enkä kyllä ala miesten takia värjäämään.
Mä taas haluaisin kuulla tunnistaako miehet, että hiukset on värjätty.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:11"]Ooooh en mitään? Mulla on blondit pitkät paksut hiukset luonnostaan. Näyttäisin hirveältä brunettena enkä kyllä ala miesten takia värjäämään.
[/quote]
oho, tää olikin vaan miehille :D soriii
Mulla on omanvärinen (tummanruskea) tukka.Oman miehen mielestä parempi kuin värjätty, eli joillekin mitä ilmeisimmin kelpaa ja tosille varmaan ei :)
Mee nyt teini takaisin demille. Huomiotako kaipasit? Uuh, pitkä tukka ja ihan värjäämätön.... Luuletko tosiaan että niitä amisviiksiä kiinnostaa sun lettis ainakaan yläpäässä?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:16"]Mee nyt teini takaisin demille. Huomiotako kaipasit? Uuh, pitkä tukka ja ihan värjäämätön.... Luuletko tosiaan että niitä amisviiksiä kiinnostaa sun lettis ainakaan yläpäässä?
[/quote]
Olen kyllä ihan 32v ja omistan pitkän rusehtavan värjäämättömän tukan. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:18"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:16"]Mee nyt teini takaisin demille. Huomiotako kaipasit? Uuh, pitkä tukka ja ihan värjäämätön.... Luuletko tosiaan että niitä amisviiksiä kiinnostaa sun lettis ainakaan yläpäässä?
[/quote]
Olen kyllä ihan 32v ja omistan pitkän rusehtavan värjäämättömän tukan. Ap
[/quote]
No onko se nyt niin outoa että tällaisiakin naisia löytyy?? Olis varmaan kannattanut laittaa tämäkin kysely päiväsaikaan.....huoh. :-/ Ap
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 01:26"]Taidan olla ensimmäinen oikea mies, joka vastaa.
[/quote]
No löytyihän täältä oikeitakin miehiä. Hyvä. Ap
miten niin maantienharmaa on ruma? eksoottinen kaunis hiekan värihän se on.