Mikä on inhokkiasentosi seksissä?
Mun mielestä se kun mies istuu tuolilla ja mä kasvotusten hänen sylissään hajareisin.
Mies tykkää tästä asennosta, mutta aina kun hän sitä ehdottaa, mulle tulee sellainen olo että "no sh**!"
Kommentit (35)
Inhokki on se perus, mies päällä. Ratsastus ei myöskään ole suosikki, vaikka reunalla (mies istuu sängyn reunalla, nainen jalat maassa selkä mieheen päin) se menee jotenkin. Paras on takaapäin, sängyllä tai niin, että mies seisoo sängyn vieressä ja minä sängyllä peppu pystyssä. Myös takaapäin suihkussa on suosikeissa.
Lusikka. Tai kun mies makaa ja ratsastan, mutta sama asento miehen istuessa on hyvä. Osuu liikaa miehen kasseihin hänen makoillessa ja näin ollen en voi "innostua" ratsastamaan kunnolla.
Suihinottoa en siedä lainkaan. Oksennan jo ajatuksestakin! Siksi myös 69 ällöttää. Myöskään mitkään akrobaattitemput eivät kyllä sytytä.
Parhaimpia ovat läheisyyttä luova lähetyssaarnaaja, erilaiset takaapäin lähestymiset ja ratsastus etu- ja takaperin.
Joo, sama, inhokkini 69 enkä suostu siihen. Ratsastaminen sylissä tai makaavan miehen päällä on lemppari ja myös yksi toinen itse keksimäni asento. Tykkään kaikista missä saan itse liikkua ja inhoan kaikkia missä ei voi oikein liikkua mutta toinen tikkaa hulluna.
Mikä siinä 69:ssä on niin kamalaa?
69 on perseestä, siinä ei voi oikein keskittyä ottamaan eikä antamaan. Eikä muutenkaan sytytä.
Kaikki asennot ovat k u v o t t a v i a. Seksi on oksettavaa, yök.
Kyllä se ratsastaminen on minulle naisena epämukavin. Ei se vaan ikinä ole yhtä ketterää ja sujuvaa kuin leffoissa, tunnen itseni kömpelöksi valaaksi, vaikken ole (valas, kömpelö ehkä...). Lisäksi haluaisin aina liikkua siinä omaan tahtiini ja suuntaani, mutta mies alkaa ohjailemaan eri tahtiin, mikä sitten hämmentää vielä lisää ja tuo epärytmiä. No, onneksi on lihaksikkaat reidet, liikun sitten miehen tahtisesti sen aikaa kunnes ehdotankin asennonvaihtoa... Myös lusikka-asento ei tee mulle mitään. 69:ssä huonoa on juuri se, ettei voi keskittyä täysin kummankaan nautintoon, jos alkaa itsestä tuntua liian hyvälle, niin unohtuu tehdä hyvää ja toisinpäin, jos keskittyy miellyttämään miestä niin ei voi samanaikaisesti nauttia omasta tuntumasta.
Mä tykkään kaikista, mutta jostain kumman syystä kaikki naiset haluaa tulla päälle. Kai se kulli on siihen juuri sopiva, iso terska ja paksu. Itse voin nauttia ja hyväillä naisen rintoja samalla. Ja annan yleensä naisen tehdä miten haluaa, saavat orgasmin sillä tavalla. Sitten orkun jälkeen panen takaapäin ja lasken lastit sisään.
t.m-47
Mä tykkään ehdottomasti eniten ratsastaa kasvot mieheen päin. Se tuntuu älyttömän hyvältä ja tunnen itseni seksikkääksi. Ja rakastan katsoa, kuinka mies saa orgasmin mun alla ja kuinka se katsoo mua ja hyväilee ja koskee ja, nii se on vaa parasta!
69 sekä takatakatakaa. Ei mitään kosktusta klittaan eli en saa likimainkaan orgasmia. Mies kyllä saa ja nopeaan-onneksi.
kasvojen päälle istuminen on ihanaa
-M23
Siis eikö muka paljon kukaan tykkää 69:stä??
Todella intiimi ja "kaunis" asento tutun kumppanin kanssa, jonkinlainen synkronaatio muodostuu, että ainakin minä voin keskittyä sekä nautinnon saamiseen että antamiseen. Joko kyljelläån tai minä päällä ja silloin mielellään sormea peppuun samalla. ;)
N35
Päällä selkä mieheen päin. Teen sen vain miehen vuoksi, vaikea liikkua onneksi siinä ei kauhaa aina tarvitse kärvistellä.