Mitä fetissejä et voi käsittää?
Otsikossa kysymys
Tämä tuli mieleeni luettua nautitko jalkahieronnasta ketjun.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:06"]En ymmärrä naisten väkivaltafetissejä. Esim. sitä kun tallotaan vaikka kissanpentu kuoliaaksi vähä vähältä. [/quote] Kiitos kun muistutit millaisia julmia hirviöitä maailmassa on :`(
[/quote]
Onko tämä totta?? Mistä te tällaisen tiedätte??
Mitään vahingoittavaa en ymmärrä, kuten uloste (bakteerit) ja väkivalta.
[/quote]
On totta. Olen itse nähnyt ko. materiaalia.
Naiset tallovat esim. pupuja tai kissanpentuja korkokengillään niin, että korko lävistää eläimen. Usein erittäin raa'asti vaikka niin, että korolla puhkotaan silmä ensin. Olen nähnyt myös videon, jossa naiset potkivat ja tallovat koiran hengiltä. Kestää parikymmentä minuuttia! Aloittavat hellästi ja lopulta hyppivät kituvan eläimen päällä.
Miehillehän tuota materiaalia 90 %:sti tuotetaan melko varmaan, mutta jotkut niistä naisista kyllä näyttävät aidosti nauttivan siitä mitä tekevät. Pahoja naisia.
Pikkutyttöfetissi ja pakko saada pää sekaisin, että voi harrastaa seksiä-fetissit tuli ensin mieleen.
Myöskään naisen venytystä en ymmärrä, tuntikausia tungetaan liian isoja esineitä pieniin reikiin hrr.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:27"]Sukkahousufetissi ja jalkafetissi. Oikeesti mitä ihmettä? :D jos joku mies on paikalla ja omaa jomman kumman näistä niin selittäkää. Stay uppien viehätyksen ymmärrän mutta en pidä sukkahousuja kovin hienon näiköisenä.
[/quote]
Olen kyllä nainen, mutta välillä jos pidän hameen kanssa jotain halpoja sukkiksia, annan miehen repiä ne riekaleiksi päältäni. Se on kiihottavaa molempien mielestä. Miehellä on myös stay-up fetissi.