Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvännäköiselle naisella itsestään huolehtimaton mies?

Vierailija
28.12.2014 |

Näin tässä pariskunnan, jonka nainen oli viimeisen päälle laitettu, hoikka ja upea. Mies oli ku perseestä revitty, hoitamatonta psoriasista, hoitamaton jalkasieni, tukka likainen ja haisi kuvottavalle vanhalle viinalle.
Kehtasi vielä lastentapahtumassa alkaa hiplata naistaan. Meinasi oksennus lentää, sillä olivat ihan vieressäni.
Mikä oikeus sitten miehillä on laiminlyödä ulkonäköään? Tämäkin mies oli kirjaimellisesti perseestä revityn näköinen, naamasta näki että on tullut otettua enemmänkin. Jalkasieneenkin kun on nykyaikana ihan lääkkeetkin. Psoriasis voi tietysti olla tosi hankala.

Miksi mies saa olla perseestä revitty jos nainen on, kuten av-palstan mukaan pitääkin olla, viimeisen päälle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät näin sydäntalven aikaan vieraan ihmisen jalkasienen olemassaolosta? :D

Vierailija
2/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kerto tarkemmin ettei ketään tunnisteta :) Meinaan vaan, että kantsisko sitä omaakin tasoa sitten nostaa, kun vaahdotaan niin paljon naisten ulkonäöstä. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:24"]No, en kerto tarkemmin ettei ketään tunnisteta :) Meinaan vaan, että kantsisko sitä omaakin tasoa sitten nostaa, kun vaahdotaan niin paljon naisten ulkonäöstä. -ap
[/quote]
Miksi tarvitsisi, kun näköjään on napannut kaunottaren ilmankin?

Vierailija
4/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha, itse kävin mieheni kanssa brunssilla tänään. Miehellä oli parta siistimättä ja hänellä on muutenkin boheemi habitus. Mies oli lähdössä brunssilta suoraan ulkoilemaan ja oli pukeutunut sen mukaisesti. Ulkovaatteensa kaipaisivat päivitystä. Itse olin matkalla erääseen tilaisuuteen ja olin viimeisen päälle tällingissä ja piikkikorkokengissä. Ajateltiinkohan meistä noin? :D Yleensä ollaan molemmat ihan yhtä siistejä.

Vierailija
5/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on yks kaveri joka on aina erittäin kauniisti laitettu ja mies on oikeastaan aika ruma. Ikäeroakin paljon. En oikein ymmärrä mitä hän miehessä näkee :D

Vierailija
6/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:28"]

Mullakin on yks kaveri joka on aina erittäin kauniisti laitettu ja mies on oikeastaan aika ruma. Ikäeroakin paljon. En oikein ymmärrä mitä hän miehessä näkee :D

[/quote]

Miehen täytyy olla todella hyvä tyyppi?

Vierailija
7/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Miehen täytyy olla todella hyvä tyyppi?

[/quote]

No nyt kyllä olisi tämän viestin alapeukuttaja selityksen velkaa!

Vierailija
8/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minulla on ollut melkein tuollainen mies! oli tosin hiukkasen ylipainoinen, huonohampainen (korjasi hampaat lähes heti kylläkin), huomattavasti vanhempi, muutenkin ruma ja ilkeä. Kaiken lisäksi etsi minusta aina mahdollisia vikoja ja yritti haukkua läskiksi, oli yhtä ruma sisäisesti ja ulkoisesti. Olin vähän tyhmä teini ja menin ihastumaan idioottiin, tosin ei sitä kauan kestänyt :P

Oli kyllä mukava katsella "tavallisten" ihmisten reaktioita, aika kummastuneita ja joskus vihaisiakin katseita sai etenkin vanhemmilta naisilta ja nuorilta miehiltä!  :`DDDDDDDDD

Vierailija
9/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies oli rikas?