Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla ja tyttöystävälläni on vierekkäiset asunnot, jotta saamme kumpikin myös omaa rauhaa

Vierailija
24.10.2021 |

Hän ei vain vielä tiedä olevansa tyttöystäväni.
M33

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sympaattista tai creepyä.

Vierailija
2/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sympaattista tai creepyä.

Komealta mieheltä sympaattista, rumalta creepya.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan olis hyvä järjestely. Siis sellaisessa normaalissa suhteessa eikä jonkun väijyjän kuvitelmissa.

4/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me asutaan mun poikaystävän kanssa eri kaupungeissa, ettei vahingossakaan nähdä liian usein!

Eikä sekään tiedä olevansa mun poikaystävä 😄

Vierailija
5/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan eri maanosissa eikä sekään tiedä olevansa mun poikaystävä.

Vierailija
6/6 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on omat talot, mutta ei tietystikään naapureina. Kummallakin järvenrantatontti etelään, saman järven rannalla, mukavaa välillä vaihtaa maisemaa.

Mökit myös erikseen, niin Lapissa kuin saaristossakin.