Eikö teidän miehet muka katsele kauniita nuorehkoja naisia?
Kommentit (9)
Todellakin katsoo! Niin teen minäkin, tai siis tehdään yhdessä niin :-D
Kaikki katsoo, mutta ei se mitään merkitse.
Mistäs minä tiedän, mitä tuo kattelee??? Mun seurassa ei toljottele, ellei katsota tavallaan yhdessä, sitten on nuorempi/nätimpi... so? Harvoin vanhempaa kattelee :D
No ei ainakaan niin että minä huomaisin. En minäkään varsinaisesti katsele hyvännäköisiä nuoria miehiä, mutta joskus olen sanonut miehelle että olipa hyvännäköinen mies tms. Mutta toki sanon miehellenikin usein että on hyvännäköinen ja mies kehuu minua kauniiksi tai ylistää vartaloani tms. Mikä onkin aika hyvässä kunnossa siihen nähden, että ikää on jo 37v ja lapsia neljä.
Katsoo tälläkin hetkellä, mua nimittäin.
Kaipa huomaamattani katselee mutta katsella saa, ei koskea. Suuttuu kyllä aina, jos joku parikymppinen kolli antaa hyväksyttävän lausunnon ulkonäöstäni hänen kuultensa. Hassua.
Eipä juuri. Ehkä sen takia, että vanhin lapsemme on aikuisen kokoinen teinityttö ja nämä tyttöset muistuttavat lastamme ja hänen ystäviään. Ei minuakaan mitkään 15-30 vuotiaat poikaset kiinnosta.
Ei minun nähteni, tietenkään. Kuten en minäkään kuolaa paksuhauiksisten adonisten perään hänen nähtensä. Se olisi törppöä ja loukkaavaa. Jos katsoo, sitten katsoo, mutta tekee sen hienotunteisesti.