Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavat ohjaajat

Vierailija
28.12.2014 |

My o my.. Eikö KaksPlus ollenkaan valikoi bloggaajiansa? Melkoisen epäterve bloggaaja tässä:

http://blogit.kaksplus.fi/mumontherun/2014/12/27/lihavista-ohjaajista/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:54"]

Sehän kertoi juuri niin kuin asia on! Antaisiko hammashoitaja mielestänne hyvän ja vakuuttavan kuvan jos suuss tuikkisi sellaisi märäntyneitä mustia tappeja? Kyllä se vaan on niin, että tietyt ammatit vaativat siihen sopivaa ulkokuorta!

Liikunnan ammattilainen ei kyllä ole vakuuttava kenenkään silmissä jos on läski, tätä mieltä ovat ainoastaan itse läskit!

[/quote]

Sulla on läskiä aivojen tilalla, läskiaivo.

[/quote]

Ja oma ulosantisi olikin sitten nättiä?

[/quote]

Ajattelin vastata sinun tyylilläsi, kultaseni :) Varmasti kestät kritiikin koskien itseäsikin.

[/quote]

Toisilla on tapana mennä henkilökohtaisuuksiin ja sellaisia ihmisiä en arvosta ollenkaan, sellaiset eivät kelpaisi edes hautausmaiden haravointiporukkaan.

Vierailija
22/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:32"]

Tottahan tuo on.

[/quote]

Miten niin totta? Ei hoikka ihminen ole automaattisesti terve tai pyöreä sairas. Sensijaan liikunnaniloa voi tartuttaa jumppaaja ulkomuodosta riippumatta, reippaudella ja omalla asenteellaan. Eikö silläkin ole merkitystä?

Antoiko vetäjä muuten lupaa kuvata tunneillaan? Eettisesti arveluttavaa herjata kuvan kanssa julkisuudessa ketään tuolla tavoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 23:12"]

Ohjaajan taito näkyy ohjaamisessa. Osa näyttävän näköisistä ohjaajista keskittyvät tunnilla etupäässä ihailemaan omaa peilikuvaansa ja esittelemään kroppaansa. Oman kokemukseni mukaan tavalliselta tallaajalta näyttävät ohjaajat ovat usein parhaita juuri siinä ohjaamisessa: keskittyvät asiakkaisiinsa, eivät itseensä.

[/quote]

Naulan kantaan!!

Vierailija
24/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:54"]Sehän kertoi juuri niin kuin asia on! Antaisiko hammashoitaja mielestänne hyvän ja vakuuttavan kuvan jos suuss tuikkisi sellaisi märäntyneitä mustia tappeja? Kyllä se vaan on niin, että tietyt ammatit vaativat siihen sopivaa ulkokuorta!

Liikunnan ammattilainen ei kyllä ole vakuuttava kenenkään silmissä jos on läski, tätä mieltä ovat ainoastaan itse läskit!
[/quote]

Samaa mieltä. Aika huonoa mainosta jos liikunnan ammattilainen on läski eikä näytä siltä että itse esim. liikkuu... T. Liikunnan ammattilainen, hoikka, rasvaprosentti alle 20

Vierailija
25/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:54"]Sehän kertoi juuri niin kuin asia on! Antaisiko hammashoitaja mielestänne hyvän ja vakuuttavan kuvan jos suuss tuikkisi sellaisi märäntyneitä mustia tappeja? Kyllä se vaan on niin, että tietyt ammatit vaativat siihen sopivaa ulkokuorta! Liikunnan ammattilainen ei kyllä ole vakuuttava kenenkään silmissä jos on läski, tätä mieltä ovat ainoastaan itse läskit! [/quote] Samaa mieltä. Aika huonoa mainosta jos liikunnan ammattilainen on läski eikä näytä siltä että itse esim. liikkuu... T. Liikunnan ammattilainen, hoikka, rasvaprosentti alle 20

[/quote]

No, onneksi meillä on erilaisia ohjaajia. Et olisi oma valintani, ei rasvaprosentin, vaan sen korostamisen ja esittämiesi arvojen vuoksi. Itse haen liikunnasta terveyttä, tasapainoa, hyvää vointia ja iloa. Liikunnanilomon yksi  perusnautinnoista, sen voi huomata vaikkapa pieniä lapsia tarkkailemalla.

Vierastan kaikenlaista ortorektista estetiikkaa, medikalisaatiota ja fyysisen täydellisyyden tavoittelua. 

Vierailija
26/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:53"]

Liikunnanilomon 

[/quote]

Jopa liikunnanilo, kuntoliikunnassa siis. Kilpailutasot ovat erikseen, ne vaativat jo erityisen lahjakkuuden ja sen kehittämisen - eikä niissäkään kovasta työstä huolimatta ole hyväksi menettää sitä kipinää tai iloa.

Vierailija
27/27 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän