lämmin talvitakki
Hei! Olen ostamassa talvitakkia. Mikä takki olisi takuulla lämmin näillä pakkasillakin? Onko esim. Parkatakki tarpeeksi lämmin?
Kommentit (14)
Takissa pitää olla napillinen lukitus, että lämmin. Vetoketjulliset hikoilevat liikaa ja efekti sama kuin housuun kusemisella.
Canada Goose Expedition. Tarkenee pelkällä t-paidalla takin alla tuonne -15 asteeseen saakka
Canada Goosen Expetition, toimii -20 asteella, muuten liian kuuma.
Onko noitten goosejen lämpimyydessä eroja eri mallien välillä?
Woolrich. Hintaluokka sama kuingoosessa ja laatu mutta näitä löytyy toisinaan myöskin aleista koska ei ole niin suosittu merkki. Esim omani sain alle 400e stockan alesta, ovh yli 700
Expetition peittää hyvin takamuksen, siihen asti ainakin tosi lämmin kelillä kuin kelillä.
Mulla Peakin tosi lämmin untuvaparka.
Kokemuksia Parajumpers:n takeista, pyoritään samoissa hinnoissa Canada Goos:n kanssa.
Joutsenen takkeja suosittelee, on vielä kotimaisiakin. Yleensäkin kunnon untuvatakki on lämmin, mutta siinäkin kannattaa satsata laatuun. Takin pitää olla myös riittävän pitkä. Tänään olin -12 asteessa untuvatakilla ja lasketteluhousuilla rauhallisella kävelyllä. Alla oli ohuet pitkikset ja puuvillaneule ja oli vähän liiankin lämmin.
Älkää ikinä ostako Canada goose takkia. En yleensä vetoa mihinkään, mutta tuon takin karvareunukset on tahrittu verellä. Niin julmaa tapaa saada turkista johonkin piru takkiin ei ihan hetkeen ole nähty!! Kasvattaisi tarhassa edes nuo elukat mut ei..
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 21:24"]Älkää ikinä ostako Canada goose takkia. En yleensä vetoa mihinkään, mutta tuon takin karvareunukset on tahrittu verellä. Niin julmaa tapaa saada turkista johonkin piru takkiin ei ihan hetkeen ole nähty!! Kasvattaisi tarhassa edes nuo elukat mut ei..
[/quote] mitä alapeukuttamista tässä oli? Silkkaa faktaa.
Osta joutsen jos on varaa. On niitä joskus köyhilläkin, selvästi kirpparilta ostettuja vanhemia malleja.
Mikä budjetti sinulla on? Untuvatäytteiset takit on ne lämpimimmät, mutta niissä hinta on kova (esim Canada goose n 800€). Joutsenen untuvatakkien hinnat on 300€-ylöspäin.