Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustuksesta on muodostunut paljon viihtyisämpi kun lakkasin välittämästä liiaksi siitä mikä sopii minkäkin kanssa yhteen

Vierailija
24.10.2021 |

Lisäilen juttuja mitkä on mielestäni kauniita. En jaksa enää välittää sopiiko jonkin tekstiilin kuosit just yhteen tapettien kanssa, tai että ”voinko” vielä lisätä yhden valaisimen huoneeseen jossa jo ennestään on kaksi pöytävalaisinta ja kolme jalkalamppua (kyllä voi😄). Eri huoneissa on ihan erilaiset tunnelmansa, kun luovuin siitä ajatuksesta että koko talon sisustus on oltava yhtenäinen kokonaisuus, nyt olen valinnut tapetteja ja värejä luomatta ajatustakaan sille mitä viereisessä huoneessa on. Vaihtoehdot laajenivat hurjasti :D Nuorempana oli jotenkin jäykempi näkemys asioista, kaiken piti mätsätä ja olla sävy sävyyn, nyt kun on vähän höllännyt noista periaatteista on kodin sisustuskin muodostunut paljon mielenkiintoisemmaksi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mun ongelma on juuri toi että mätsään kaiken ja lopputulos on ihan kauhea pikkusievä viritelmä. Oikeasti ihailen niitä jotka sekoittaa kaikkea ja saa aikaan kauniin ja harmonisen kokonaisuuden.

Vierailija
2/3 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mun ongelma on juuri toi että mätsään kaiken ja lopputulos on ihan kauhea pikkusievä viritelmä. Oikeasti ihailen niitä jotka sekoittaa kaikkea ja saa aikaan kauniin ja harmonisen kokonaisuuden.

Mulla tuo kaiken mätsääminen teki sen että sisustus oli yksinkertaisesti tylsä. Ihan nätti omasta mielestä mutta kamalan tylsä. Ja se vaivasi, mutta en pitkään aikaan tajunnut että MIKÄ siinä oli vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä totta! Paljon kivempi ja mielenkiintoisempi asunto kun kaikki ei ole sävy sävyyn. Siis sellanen sävy sävyyn saattaa olla ihan hieno tai nätti mutta niin tylsä. Olen nähnyt aivan upeita asuntoja missä ei mennä yhtään muodin perässä ja värejä ja erilaisia materiaaleja on käytetty. Ja entisöityjä tai muuten yksilällisiä muotoiluja huonekaluissa. Ai että ne jotkut on ihania asuntoja 😍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi