Aiotko lomalle Turkkiin? Yle:Turkin Erdoğan: Suomen ja yhdeksän muun maan suurlähettiläistä ei-toivottuja henkilöitä
Turkin Erdoğan: Suomen ja yhdeksän muun maan suurlähettiläistä ei-toivottuja henkilöitä
Kommentit (11)
Mutta turistit ei ole ei-toivottuja henkilöitä.
Olen jo yli 10 vuotta sitten tehnyt päätöksen, että Turkkiin en mene ikinä.
Kävin siellä kerran työmatkalla.
Ihmettelen, että joillakin on Turkissa asuntoja, no, saas nähdä miten mukavaa siellä tulevaisuudessa on islamilaisen suvaitsevaisuuden vaan lisääntyessä.
I en mutta koska en tykkää maasta 🤮
Olen aina haaveillut matkustamisesta Turkkiin, kun sillä on mielenkiintoinen historia, kulttuuri ja ihmiset jne. mutta jo pitkään on ollut esteenä Turkin ihmeellinen politiikka. Ihmisoikeusrikkomuksia ja kansanmurhia.
Taitaa jäädä väliin, vaikka on sukuakin siellä. Tulkoon he Suomeen jatkossa, saavat puhua mitä huvittaa.
Belekiin menen joka kevät golfaamaan ennen Suomen pelikauden alkua.
Puola ja Unkarikin kiinnostaisivat golf-kohteina.
Joudummeko nyt lähettämään kaikki turkkilaiset sinne takaisin? 😔
olen kerran ollut, toiste en mene.
Olen käynyt joskus 10 vuotta sitten Istanbulissa ja Izmirissä. Kiinnostaisi kierrellä siellä enemmänkin, mutta ei ole ollut ensimmäisenä listalla juuri ihmisoikeusasioiden vuoksi.
Tavallisena turistina uskoisin olevani toivottu vieras; raha kyllä kelpaa. En mene vannomaan ettenkö ikinä menisi sinne. Kyllä minä Venäjälläkin käyn, vaikka maa on mitä on.
Keskiyön pikajunalla kotiin.