Miten alapää siistiksi?
En haluaisi olla mikään kynitty kalkkuna ja siltä näyttää, jos höyläilen kaikki karvat alakerrasta pois. Ja jäljelle jää ikävästi sänki vaikka uusilla Gilletten laatuterillä teen sen. Mustat pisteet jää näkyviin ja yleensä vastakarvaan jää pistävä tunne jos kädellä silittää...
Karvakolmio on omasta mielestäni ihan ok, kun höylällä siistin ympäristöt ja vähän myös pienennän sitä kolmion pinta-alaa... Saksilla lisäksi lyhennän tarvittaessa karvoja lyhyemmäksi usein. Ja ulommista häpyhuulista karvat höylään kokonaan pois, ettei tunnu ikävältä miehelle nuolla. Ja itselläkin mukavampi siisti olo, kun pienet häpyhuulet eivät huku karvoihin vaan ovat sileyden ympäröimiä...
onkohan tuo siistitty kolmio miehille yleensä ok? Mikä olisi paras mitta (pituus) karvoille? Liian lyhyet näyttävät jotenkin harvoilta ja liian pitkät karvat = ällöttävä pöheikkö.
epilointiakaan ei taida minun pildeni sietää. Kipu olisi taatusti jäätävä.
Eli passaako kolmiota esitellä uudelle miesystävälle? Ikää vähän alle 30 v molemmilla.
Kommentit (3)
Onko kivuliasta ja pystyykö tehdä itselleen helposti sokeroinnin? En ole ikinä kokeillut. Saako sillä ihan siistin kolmion muotoiltua? Epäilen, että alapääni on nätimpi kun on vähän karvoja kuitenkin jätetty, ettei ihan paljaaksi vedä..
T: Ap
Sokeroinnilla saa paikat upeiksi. Itse jätän pienen kolmion, tai siis pyydän kosmetologiani jättämään. :) kyllähän sokerointi nippasee mutta on hintansa arvoista. Tod.näk pystyy sokeroimaan itse jos on näppärä mutta eka kerta kannattaa kokeilla ammattilaisen kanssa :)
Sokerointi on paras!