Naiset, joilla ollut paljon seksikumppaneita, paljonko?
Kaduttaako määrä, kaduttaako jokin näistä kokemuksista ja miksi? Itselläni ollut yli 100..en osaa edes laskea. Pari juttua olisin voinut jättää välistä :/ muuten ei kaduta. Yksi tauti ollut ja mennyt! Sekin vähän kadutti.
Kommentit (8)
jokunen mullakin todella olisi saanut jäädä väliin. Voi jos joskus olisi omannut nuorempana tämän järjen olisin pidättäytynyt kahteen. Kahteen siksi, että olisi vertailukohde.
Nuorempana tuli naiskenneltua vähän siellä ja täällä, olisiko partnereita yhteensä noin 30. Ikää on nyt siis 21, nyt kaksi vuotta uskollisessa parisuhteessa.
Heikkona hetkenä tullut avokille kerrottua kumppaneiden määrä ja itselle tuli todella lumppufiilis... Lähinnä siitä syystä kaduttaa muutama.
olen ollut ehkä 50 miehen/pojan kanssa. Nämä ikävuosina 15-24. Ajalle mahtuu 2 klamydiaa, jotka molemmat sain "vakihoidoltani". Oikestaan mitään en kadu, mutta pari keikkaa olisi voinut jäädä tekemättäkin... Nyt olen naimisissa ja kohta kahden lapsen äiti.
100,mutta näistä suurin osa nuorena,alle kolmikymppisenä,ku elelin sinkkuna vielä
Huoria
Ihan ilmaiseksi olen antanut....=)
Huoria
Ihan ilmaiseksi olen antanut....=)
vielä ei ole tullut mieleen maksua siitä ottaa,kun itsekin siitä aina hyödyn jotenkin ;)))))...
arviolta seksikumppaneita on ollut kait jotain 45 (todella karkea arvio kun en ole koskaan laskenut).
Olisihan jokusen voinut jättää väliin mutta en kadu.
Kerran ollut klamydia ja senkin sain aviomieheltä...