En ollut täyden kympin lapsi
Tiedättekö sen, kun vauva arvostellaan niillä 3 mittapuulla asteikolla 1-10? Minä sain 10-9-10. Äitini ei koskaan oppinut rakastamaan minua ja häpesi minua elämänsä loppuun asti. Noita ei onneksi julkisesti tarvitse kaikille kertoa tai esimerkiksi työnhaussa. Toki ne ovat siellä tiedoissani niin kuka tahansa voisi koska tahansa tuhota elämäni.
Kommentit (4)
Kympin vauvat on harvinaisia. Omat vauvani saivat molemmat 9. Itse sain vähemmän, kun synnyin napanuoraan hirttyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Kympin vauvat on harvinaisia. Omat vauvani saivat molemmat 9. Itse sain vähemmän, kun synnyin napanuoraan hirttyneenä.
Ovat tietysti. Eiväthän kaikki voi menestyä. Minusta kuitenkin kohtuutonta. Ainakin olisin halunnut etukäteen arvioinnista tietää. Jos äitini olisi keksinyt opettaa minulle puhetta sen verran, että olisi asian voinut selittää niin en olisi mokannut. Minusta se ei siis ollut omaa syytäni, koska ei minulta voinut vaatia niin paljon, kun olin vankina hänen sisällään. Hänen päätöstensä varassa. Sitä paitsi se mistä tuo pisteen menetys johtui johtui varmasti hänen virheestään. Hän on varmaan juonut raskausaikana. Minulla on niitä merkkejä, mitkä paljastavat äidin juomisen raskauden aikana. Sekin on noloa, jos joku ne tietää ja tunnistaa pitäen minua idioottina, vaikka en ole. En ole oikeasti niin tyhmä. Minulta se jäi yksi piste, mutta olen parantanut.
AP
Apgar-pisteistä siis puhun.
AP