Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti raketeita 150eurolla

Vierailija
28.12.2014 |

Tuhlas melkein kaikki rahat niihin :(

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan? Meillä meni monta tonnia

Vierailija
22/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:32"]

Vaan? Meillä meni monta tonnia

[/quote]

Juuri näin, se on sijoitus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"]Täälläpäin sanotaan ostin raketeita ..
[/quote]

Ja sanan yksikkömuoto on raketee...
Ihan tulee Hyacinth Bukee mieleen

Vierailija
24/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raketeita! :'D ihana! missä päin noin sanotaan?

Vierailija
25/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan naapurini.. Ei tarvitse itse ostaa kun näkee naapurin raketit.

Vierailija
26/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:36"]raketeita! :'D ihana! missä päin noin sanotaan?
[/quote]

Ei missään vaan tais olla paniikki-selitys

Vierailija
27/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän toki, että monet ajattelevat sen olevan rahan haaskausta. Itse käytän joka vuosi n. 50-60€ raketteihin. Kyllä siihen uppoaa pari tuntia kun on kaikenlaista pientä ja suurta :). Itse en erityisesti tuijottele toisten raketteja, koska nautin omista. Minä en pidä sitä rahan polttamisena, koska pidän siitä. Kerran vuodessa 60€ raketteihin, ei paha. Paljos tuhlaatte herkkuihin vuodessa? Aika paljon. Kuinkas kauan yhestä pussista nauttii :)? Juu herkut eivät ole myöskään tarpeellisia, mutta niitä ostetaan, koska niistä tykätään. Annathan minun iloita raketeistani. Kiitos.

Vierailija
28/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:38"]

Ymmärrän toki, että monet ajattelevat sen olevan rahan haaskausta. Itse käytän joka vuosi n. 50-60€ raketteihin. Kyllä siihen uppoaa pari tuntia kun on kaikenlaista pientä ja suurta :). Itse en erityisesti tuijottele toisten raketteja, koska nautin omista. Minä en pidä sitä rahan polttamisena, koska pidän siitä. Kerran vuodessa 60€ raketteihin, ei paha. Paljos tuhlaatte herkkuihin vuodessa? Aika paljon. Kuinkas kauan yhestä pussista nauttii :)? Juu herkut eivät ole myöskään tarpeellisia, mutta niitä ostetaan, koska niistä tykätään. Annathan minun iloita raketeistani. Kiitos.

[/quote]Samaa mietin. Jotkut pistää monta kertaa tuon summan mm. tupakkaan - siitä ei ole ainakaan lapsille mitään iloa. Kerran vuodessa niitä raketteja ammutaan ja ap:n miehen laittama summa olisi vain hieman reilun kymmenen euroa kuukaudessa, alle 3 e/vko. Ehkä kertaostoksena ison tuntuinen summa, mutta periaatteessa aika vähäinen.

Vierailija
29/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös papitit, kinalaiset ja noitapilit on kivoja!!

Vierailija
30/30 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni sanoi, että sama summa menisi baarissa kavereiden kansssa, kun osti satasella raketteja. Lupasi nyt siis olla kotona kanssani, ei lapsia.