Mies osti raketeita 150eurolla
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:32"]
Vaan? Meillä meni monta tonnia
[/quote]
Juuri näin, se on sijoitus...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:25"]Täälläpäin sanotaan ostin raketeita ..
[/quote]
Ja sanan yksikkömuoto on raketee...
Ihan tulee Hyacinth Bukee mieleen
raketeita! :'D ihana! missä päin noin sanotaan?
Olet varmaan naapurini.. Ei tarvitse itse ostaa kun näkee naapurin raketit.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:36"]raketeita! :'D ihana! missä päin noin sanotaan?
[/quote]
Ei missään vaan tais olla paniikki-selitys
Ymmärrän toki, että monet ajattelevat sen olevan rahan haaskausta. Itse käytän joka vuosi n. 50-60€ raketteihin. Kyllä siihen uppoaa pari tuntia kun on kaikenlaista pientä ja suurta :). Itse en erityisesti tuijottele toisten raketteja, koska nautin omista. Minä en pidä sitä rahan polttamisena, koska pidän siitä. Kerran vuodessa 60€ raketteihin, ei paha. Paljos tuhlaatte herkkuihin vuodessa? Aika paljon. Kuinkas kauan yhestä pussista nauttii :)? Juu herkut eivät ole myöskään tarpeellisia, mutta niitä ostetaan, koska niistä tykätään. Annathan minun iloita raketeistani. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:38"]
Ymmärrän toki, että monet ajattelevat sen olevan rahan haaskausta. Itse käytän joka vuosi n. 50-60€ raketteihin. Kyllä siihen uppoaa pari tuntia kun on kaikenlaista pientä ja suurta :). Itse en erityisesti tuijottele toisten raketteja, koska nautin omista. Minä en pidä sitä rahan polttamisena, koska pidän siitä. Kerran vuodessa 60€ raketteihin, ei paha. Paljos tuhlaatte herkkuihin vuodessa? Aika paljon. Kuinkas kauan yhestä pussista nauttii :)? Juu herkut eivät ole myöskään tarpeellisia, mutta niitä ostetaan, koska niistä tykätään. Annathan minun iloita raketeistani. Kiitos.
[/quote]Samaa mietin. Jotkut pistää monta kertaa tuon summan mm. tupakkaan - siitä ei ole ainakaan lapsille mitään iloa. Kerran vuodessa niitä raketteja ammutaan ja ap:n miehen laittama summa olisi vain hieman reilun kymmenen euroa kuukaudessa, alle 3 e/vko. Ehkä kertaostoksena ison tuntuinen summa, mutta periaatteessa aika vähäinen.
Myös papitit, kinalaiset ja noitapilit on kivoja!!
Mun mieheni sanoi, että sama summa menisi baarissa kavereiden kansssa, kun osti satasella raketteja. Lupasi nyt siis olla kotona kanssani, ei lapsia.
Vaan? Meillä meni monta tonnia