Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettaja antoi koulukiusaajalle hymytyttö patsaan

Vierailija
28.12.2014 |

Koulukiusaaminen on ollut täällä paljon aiheena ja avaan oman ketjun kun tämä asia nousi mieleen näin useiden, useiden vuosien jälkeen. Asiasta ei ollut äänestystä niinkuin jossain koulussa, vaan meillä opettaja päätti että kuka sen saa. Muistan vieläkin sen miten leukani putosi lattiaan kun hymytyttö patsaan saajan nimi sanottiin kevätjuhlassa. Kyseinen henkilö oli jäänyt useasti kiinni kiusaamisesta ja minullekin lähettänyt niin törkeitä viestejä että niistä olisi helposti voinut nostaa jo syytteen, ei siis mitään kevyttä herjaa enää.

Opettaja oli muutenkin täysi kusipää, mutta ilmeisesti kiusaaminenkin oli myös hänelle ok

"Hymypoika- tai Hymytyttö-veistos on tunnustuspalkinto reilusta ja ystävällisestä toiminnasta kouluyhteisössä"   Vitut!!! Käyn vieläkin tuon kiusaamisen vuoksi terapiassa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa huhuttiin opettajan antaneen koulun pahikselle.

Vierailija
22/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aikoinaan patsaat sai luokan pahimmat kiusaajat.

me jouduimme äänestämään siis luokkalaiset mutta meidät pakotettiin, uhattiin vaikka millä jos tiettyä nimeä ei laita.

näin se menee suurimmaksi osaksi vieläkin, että kiusaajat sen saa valitettavasti.

äidit hehkuttaa, että jannicanico sai hymypatsaan mutta siitäpä nykyään tietää paljon lapsen luonteen.

en kehtaisi sanoa ääneen jos lapseni sen saisi.

kiusaajat palkitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä patsaan saajat ovat jakaneet itseään opettajanhuoneessa kiertopalkintona. Tällaiset asiat pitäisi selvittää ja opettajat saattaa edesvastuuseen. Vankilaan perseraiskattavaksi.

Vierailija
24/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, vuonna 2006 olin kutosella ja me tietty äänestettiin hymypatsaiden saajat omalta luokalta. Välkällä sitte kaikki kerto kenelle anto äänensä, ja mulle oli antanu joku 10 luokkalaista äänen (meitä oli 21 oppilasta) ja loput 11 ääntä oli hajonnu muille tytöille, kuitenki niin että mä olin saanut eniten ääniä tytöistä. Noh, kevätjuhlassa sitte hymytytön sai yks toinen tyttö, ja kaikki oli ihan että mitä, jopa se tytsy joka patsaan sai. Sanomattakin lienee selvää että äänet laskettiin salassa, ja en ollut opettajan suosikki. Näin se vaan menee, maikat päättää itse kuka on luokalta se "paras" ehdokas, vaikka äänestys näyttäs mitä tahansa muuta..

Vierailija
25/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikanaan patsaan. Suurin osa luokastame oli tyttöjä ja kamala vääntö, kuka äänestää ketäkin pitkän aikaa. Olin kyllä todella hämmästänyt, kun minä sain patsaan, täh?! Tyttöjen äänet jakaantui, mutta pojat olivat KAIKKI päättäneet antaa äänensä mulle. :)

Vierailija
26/32 |
29.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, sama täällä. Luokassamme oli todella paha kiusaaja. Ihan pienestä pitäen äärimmäisen manipuloiva ja ovela henkisen väkivallan käyttäjä (joka ei kyllä kaihtanut fyysistäkään väkivaltaa). Ihan selkeä narsisti ja sairas ihminen. Ja niin vain hymypoikapatsas tuli. Opettaja oikein ylisti tätä paskiaista, kuinka erinomainen ihminen tämä oli.

Tämä paskiainen on nyttemmin erään firman osakas ja tiedän varmasti, ettei hän ole ainakaan työllä sitä firmaa itselleen hankkinut. Jo teininä tämä henkilö harrasti kiristämistä ja väärentämistä. Ensimmäisestä työpaikastaankin sai potkut 16 vuotiaana, kun väärensi kassakuitteja ja pisti rahat välistä omaan taskuunsa.

Vierailija
28/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu kyllä kun meni koulun pahimmalle kiusaajalle (kiusasi minuakin 7 vuotta). Se pimu ei ansainnut mitään, oikeasti. Ensin kiusasi ystävääni VUOSIA, mutta alkoi yhtäkkiä "kaveeraamaan" (tuli käytävällä halaamaan ja sarkastisella äänellä kailotti olevansa bestis) kun tämän veli kuoli kouluammuskelussa. En vieläkään tajua mitä peliä se oli pelaavinaan, mutta reilua ja ystävällistä toimintaa kerrakseen.

Vierailija
29/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]

Hymytytön ja -pojan saajan päättää kyllä luokkakaverit. 

[/quote]

Meillä yläasteella hymypatsaat päätti oppilaskunnan tytöt (ei siellä poikia ollutkaan). Tytöt olivat tietysti koulun suosittuja tyttöjä jotka muotivaatteissa kävi kulman takana tupakalla ja kaulaili poikien kanssa. Sanomattakin selvää, että hymytyttöpatsaan sai yksi heistä ja hymypoikapatsaan suosituin (eli "kovin") poika (joka samalla oli myös pahin kiusaaja).

Vierailija
30/32 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 18:19"]

Hymytytön ja -pojan saajan päättää kyllä luokkakaverit. 

[/quote]

Meillä yläasteella hymypatsaat päätti oppilaskunnan tytöt (ei siellä poikia ollutkaan). Tytöt olivat tietysti koulun suosittuja tyttöjä jotka muotivaatteissa kävi kulman takana tupakalla ja kaulaili poikien kanssa. Sanomattakin selvää, että hymytyttöpatsaan sai yksi heistä ja hymypoikapatsaan suosituin (eli "kovin") poika (joka samalla oli myös pahin kiusaaja).

[/quote]

törkeää :(

31/32 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu.

Kiusaajat äänestivät kiusaajia.

Vierailija
32/32 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä patsaat menivät pääsääntöisesti luokan pahimmille kusipäille ja kiusaajille, nämä saivat vielä monet kerrat useita stipendejä siihen päälle. Jotkut ovat ihan lapsesta saakka taitavia manipuloimaan ja vedättämään, samalla kun kiusaavat paria "valitsemaansa" tyyppiä. Se on ovelaa piilokiusaamista. Ne jotka todellisuudessa olivat reiluja ja hyviä tyyppejä, jäivät yleensä ilman mitään tunnustuksia. Voisi lopettaa patsaiden sun muiden jakamisen kokonaan, harvoin menevät oikeasti ihmisille jotka ne olisivat ansainneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä