16 vuotiaan paino?
kuinka paljon 175cm 16 vuotiaan tytön pitäisi painaa suurinpiirtein? Itse painan 55-57 kg
Kommentit (33)
Hyvä paino tietty saisit olla melkein 15 kg painavampi ja silti normaalipainoinen! :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:37"]
Miksi kaikkien täytyy nyky-aikana olla niin kateellisia? Eikö voisi vain olla ylpeä toisesta ja ajatella, että jos itse tekisi työtä niin voisi saavuttaa tämän kevyen tason? Olkaa nyt vähän mukavempia toisillenne!
-35vn
[/quote]
Riippuu mistä roikkuu. Kaikkien ruumiinrakenteet ovat niin erinlaisia. Mulla on yks kaveri jonka mitat on suht samanlaiset kuin sulla. Pitkät jalat ja tosi kaunis. Voisi olla malli. Sen perheessä kaikki tytöt ovat samanlaisia. Eli: tosi vaikea sanoa netin välityksellä. Mainittakoot että tämä kaveri syö kuin hevonen. Ei ole siis anorektikko.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:41"]
Riippuu mistä roikkuu. Kaikkien ruumiinrakenteet ovat niin erinlaisia. Mulla on yks kaveri jonka mitat on suht samanlaiset kuin sulla. Pitkät jalat ja tosi kaunis. Voisi olla malli. Sen perheessä kaikki tytöt ovat samanlaisia. Eli: tosi vaikea sanoa netin välityksellä. Mainittakoot että tämä kaveri syö kuin hevonen. Ei ole siis anorektikko.
[/quote]
hahah :D en syö kuin hevone mut en kyl oo anorektikkokaa :)
-Ap
Olet sairaalloisen ylipainoinen. Sinun pitää laihduttaa vähintään 20 kiloa nopeasti.
Suositeltava paino sinun pituisellesi tytölle on noin 45 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Oon 17, 171cm ja n. 62kg :)
Aika rehevä ja muodokas siis
Mun 14v tyttö on suunnilleen saman pituinen (178cm) mutta painaa 72 kiloa. Normaalipainoinen, lihaksikas ja urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:31"]
Oliko tarkoituksesi tulla leijumaan kuinka kevyt olet vai?
ai olen kevyt? :O kiitti mut en ole laiha kyllä! Kyllä mulla on pömppömaha! :D oikeesti en edes harrasta liikuntaa!
-Ap
17v tytär on 170cm ja painaa 62kg ja on hoikka, mutta ei ole pömppömahaa, lihaksia sen sijaan on. SM tason urheilija.
Miksi kaikkien täytyy nyky-aikana olla niin kateellisia? Eikö voisi vain olla ylpeä toisesta ja ajatella, että jos itse tekisi työtä niin voisi saavuttaa tämän kevyen tason? Olkaa nyt vähän mukavempia toisillenne!
-35vn