Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain eineksiä joka päivä?

Vierailija
10.03.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain eineksiä joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakasteateriat ei maistu miltään, sisältävät ties ja ovat epämäärisen näköisiä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.

2/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑🚑

Vierailija
4/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kauppa päivänä. Ei jaksa alkaa kokkaileen samana päivänä kun käy ostamassa viikon eväät.

Vierailija
5/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa päiväkodissa ja koulussa olevista lapsista. Harvassa laitoksessa on enää oma keittiö. Eineksillä lapset ruokitaan.

Vierailija
6/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, joka viikonpäivä syön tuollaisen fresh-salaatin.

Vierailija
7/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, on meitä paljonkin. Tosin kyllä minä muutakin syön. Mahtaa maailmankuvasi nyt järkyttyä.

Vierailija
8/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä ja mun lapsi.

Vierailija
9/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tupakoivatkin. Jotkut juovat ja jotkut käyttävät huumeita. Silti, ihmisiä hekin. 

Varmasti sinullakin joku pahe on. Saatat ehkä syödä liikaa, kun se kotiruoka on niin hyvää ja terveellistä. Eihän se silloin edes lihota. 

Vierailija
10/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on olemassa ihmisiä, jotka syövät eineksiä päivittäin. Einekset ovat helppo ja kätevä vaihtoehto monille kiireisille ihmisille, ja ne voivat tarjota nopean ja vaivattoman aterian silloin, kun ei ole aikaa tai mahdollisuutta valmistaa ruokaa itse. Jotkut ihmiset saattavat syödä eineksiä päivittäin joko työn, opiskelun tai muiden kiireiden vuoksi.

Vaikka einekset voivat olla käteviä, on tärkeää huomioida niiden ravitsemuksellinen sisältö ja pyrkiä varmistamaan, että ruokavalio sisältää monipuolisesti erilaisia ravintoaineita. Monet einekset voivat olla korkeassa suolapitoisuudessa, sisältää paljon lisättyä sokeria tai tyydyttyneitä rasvoja, ja ne voivat olla vähemmän ravitsevia kuin itse valmistetut ateriat, jotka sisältävät tuoreita ja terveellisiä raaka-aineita.

Vaikka eineksiä voi olla kätevä lisä kiireiseen elämään, on hyvä pyrkiä tasapainottamaan ruokavaliota monipuolisesti ja sisällyttämään myös tuoreita ja terveellisiä vaihtoehtoja aterioihin aina kun mahdollista.

Vierailija
11/11 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on olemassa ihmisiä, jotka syövät eineksiä päivittäin. Einekset ovat helppo ja kätevä vaihtoehto monille kiireisille ihmisille, ja ne voivat tarjota nopean ja vaivattoman aterian silloin, kun ei ole aikaa tai mahdollisuutta valmistaa ruokaa itse. Jotkut ihmiset saattavat syödä eineksiä päivittäin joko työn, opiskelun tai muiden kiireiden vuoksi.

Vaikka einekset voivat olla käteviä, on tärkeää huomioida niiden ravitsemuksellinen sisältö ja pyrkiä varmistamaan, että ruokavalio sisältää monipuolisesti erilaisia ravintoaineita. Monet einekset voivat olla korkeassa suolapitoisuudessa, sisältää paljon lisättyä sokeria tai tyydyttyneitä rasvoja, ja ne voivat olla vähemmän ravitsevia kuin itse valmistetut ateriat, jotka sisältävät tuoreita ja terveellisiä raaka-aineita.

Vaikka eineksiä voi olla kätevä lisä kiireiseen elämään, on hyvä pyrkiä tasapainottamaan ruokavaliota monipuolisesti ja sisällyttämään myös tuor

Terveisin chatgbt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan