Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka vaikuttavat ulospäin yksinkertaisilta, mutta eivät sitä ole?

Vierailija
23.10.2021 |

Kaverini on tällainen ihminen. Usein hivenen jälkijunassa arkikeskustelussa ja melko sinisilmäinen. Hän kuitenkin toimii vaativissa insinööritehtävissä teollisuuden ohjelmistokehityksessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Minä. Olen sosiaalisissa tilanteissa tyhmempi kuin yksin.

Vierailija
2/4 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena neuvottiin että pitää näyttää vähän tyhmemmältä kuin on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pidetty yksinkertaisena läpi elämäni. Äo hipoo 170:ttä ja olen ammatiltani dosenttitasoinen meritoitunut tutkija. Jotenkin vain näytän ihmisten mielestä viattomalta, josta on helppo vetää johtopäätös vähäisempään älykkyyteen.

Ei sinänsä haittaa. Monet ihmiset paljastavat itsestään enemmän kuin tajuavatkaan vastapuolen ollessa jotenkin aseistariisuva.

Vierailija
4/4 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yleensä arvioivat itsensä keskustelukumppaniaan älykkäämmäksi jos ero ei ole aivan silmiinpistävä keskustelukumppanin hyväksi. Tunne omasta älyllisestä kyvykkyydestä nostaa henkilön itsetuntoa ja lisää suopeutta keskustelukumppania kohtaan. Joten jos haluat sujuvasti hoitaa ihmissuhteitasi ja levittää hyvää mieltä niin ole pikkuisen tyhmempi kuin seurasi, ainakin vaikuta siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan