poika (16v) lähti kaveriperheen kanssa laivalle,pyysivät itse mukaan
kun näin pääsevät itse "helpommalla" tämän pojan äidin sanojen mukaan.Pojille otettiin oma hytti (tämä äiti päätti niin) ja maksoin tietysti hytistä hinnan,maksoin ruuat ja annoin käyttörahaa+rahaa ruokaan maissa,lupauduin viemään pojan autolla satamaan,mutta tämä äiti sanoi,että voi tulla heidän kyydillään taxissa,alkoholista oltiin samaa mieltä,tiukka linja.No risteily on tehty ja nyt sitten pyydetään jälkikäteen lisää rahaa,taximatkasta,tarjotuista limppareista,tukholmassa aterioinnista (pojalla oli omaa ruokarahaa,mutta tämä äiti sanoi,että tarjoaa).No viinaakin oli vedetty.Mitä mieltä olette?
Kommentit (23)
juu maksoin ihan mukisematta,mutta nyt sitten jälkikäteen mietiskelin,että kaikenlaisia sitä on tai sitten itse olen erikoinen tapaus
Parasta antaa olla. Mutta toista matkaa ei varmaankaan tule...
Tällaisia ihmisiä nyt vain on... Mukaan lukien oma äitini. Hän saattaa esimerkiksi kutsua sukulaisia päivälliselle ja jälkikäteen pyytää maksua ilman, että tästä olisi ollut mitään puhetta etukäteen. Muiden luona syödessään hän tietenkin kahmii ruokaa kaksin käsin eikä todellakaan tarjoudu osallistumaan kustannuksiin. Jos ihminen on noin häikäilemätön ja ahne, ei mikään järkipuhe auta. Pahimmillaan tuon toisen perheen äiti alkaa levitellä perättömiä juttuja tai tekee jotain muuta inhottavaa, jos hänen toimintaansa kritisoi. Jotta ap:n perhe säästyy tällaiselta, kannattaa niellä kiukku ja vältellä kyseistä perhettä jatkossa. Ylimääräinen maksu on pieni hinta siitä, että säästyy saamasta tuollaista ihmistä kimppuunsa.