Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kavereiden määrä Facebookissa

Vierailija
28.12.2014 |

Kertooko jonkun ihmisen Facebook-kavereiden määrä mielestäsi jotakin kyseisen ihmisen sosiaalisuudesta/sosiaalisesta statuksesta? Monta kaveria teillä on Facebookissa? Kuinka monta kaveria on mielestänne paljon? Onko kaverien määrällä ylipäätään mielestänne mitään väliä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli kavereina kaikki tututkin, noin 500. Sitten poistin kaikki turhat eli jätin vaan läheiset ystävät, sukulaiset ja sellaiset joita ei usein nää mut on kuitenkin joku erityisen kiva ihminen. Jäljelle jäi 60 ihmistä. Sitten poistin kokonaan käyttäjän eli 0 nyt :)

Vierailija
2/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suhtaudun epäilevästi kaikkiin, joilla enemmän kuin 500 kaveria. Vaikuttavat vähän tyrkyiltä. Normaaleimpia yleensä ne, joilla n. 200-350 kaveria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on n.400. Varmaan aika perusmäärä?

Vierailija
4/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on nyt 73 kaveria, poistelen sieltä toisinaan sellaisia joiden kanssa en ole tekemisissä, pyrin etten kerää sinne yhtään ylimääräistä

Vierailija
5/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitten varmaan tyrkky.. Mulla on n. 900 kaveria..

MUTTA.. Pelaan Pioneer trail peliä ja n. 600 on ns. pelikavereita, loput on sitten "oikeita" kavereita ja sukulaisia :) Pelikaverit on sen takia, ettei kukaan kavereista pelaa tuota peliä enkä viitsi heille lähettää pelipyyntöjä (pelaavat kyllä esim. "kuplapelejä", Candy crashia ym. pelejä).

Kaikki pelipostaukset on pelkästää noille pelikavereille näkyvissä, ei-pelaajat ei niitä näe (ja oikeastaan, ainoastaan Pioneer Trail postaukset on pelaajille näkyvissä, muiden pelien jutut ei näy kelleen).

Muutamalla pelikaverilla on 3000-5000 kaveria ja se on kyllä jo liikaa mun mielestä.

Vierailija
6/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ne kenellä on >500 kaveria hyväksyy myös paljon tuntemattomia kavereiks esim. pönkittääkseen egoaan. Voiko ihmisellä oikeesti olla niin monta tuttua edes?

Vierailija
7/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla n.250 kaveria.

Vierailija
8/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain kourallinen, ja se kyllä kertoo totuuden. Minua ei ole siis muut pyydelleet edes, olen niin kauan ollut näkymätön ja oikeita kavereita ja ystäviä ei ole ollenkaan.

Toisten kavereista en tee päätelmiä (paitsi tietysti jos jollain on ollut vain se parikymmentä niin arvaan kyllä mistä se usein johtuu, enkä ihmettele että profiili lopulta poistuu kun ei kukaan näistäkään reagoi päivityksiin), koska enhän minä tiedä kuinka he profiiliaan käyttävät, ja kuinka paljon esim. työ vaikuttaa siihen että vähän kaikki on hyväksyttävä kavereiksi. Ne sadat kaverit voi olla jaettu eri ryhmiin, joten monikaan ei varmasti jaa yksityisasioitaan niille kaikille sadoille puolitutuille ja työkontakteille.

Minä en itse siivoa listaa vaikken olisi yhteyksissäkään, kun ihmiset voi todellakin jaotella noihin ryhmiin mikäli on tarvetta. En minä ole heti puhelimenkaan yhteystiedoista tai pienestä mustakantisesta kirjastanikaan yliviivaamassa ihmisiä joiden kanssa en ole tiettyyn aikaan ollut yhteydessä.

Itselläni tosiaan kun ei noita facebook-kavereita ole montaa, niin saavat ihan vapaasti kaikkien päivitykset siellä näkyä, nytkään ei ole varmaan kolmeen päivään yhtään päivitystä näkynyt kun usea on vähentänyt kirjoittelunsa jo muutamaan kertaan kuussa ehkä.

Itse olen rajoittanut näkyvyyttä yhdeltä henkilöltä, katson etteivät kaikki juttuni tarvitse näkyä nuorelle vieraammalle ihmiselle.

Vierailija
9/9 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 36 kaveria +2 perheenjäsentä. Kyllähän sinne helposti sais kerrytettyä porukkaa, jos vain haluaisi. En pidä kaverien määrää statussymbolina kellekään.