Opin eilen ejakuloimaan, mahtavaa!
Ikääkin jo lähemmäs 40-v ja ihan fiiliksisä :D. Mö en tajua vaan että miten sitä voi tulla niin paljon! Ja monta kertaa peräkkäin! Huh :D
Kommentit (16)
Mulla on vaan pari hyvää rakastajaa saanut tuon aikaan :)
En muistakaan koska viimeksi olisin ejakuloinut, en nykyisen mieheni kanssa kyllä kertaakaan.
Mä en löydä miestä joka tykkäisi, vähän hävettää itseäkin kun ei pysty estämään
Se on kamalaa. Se vain lisääntyy ajan myötä..
Kakkoselle: Sauva/tappi peppuun ja g-pistesauvalla hierontaa, paineentuntu (pissahädän tuntu) kun tulee niin on lähellä, sit vaan kovempaa menoa ja kohta hulahtaa :D. Miesystävä on ihan villinä tuosta :D
ap
ap
Ei hitto että olen kateellinen miehellesi. Ollaan vaimon kanssa harjoiteltu, mutta ei vain ole vielä onnistunut. Ilmeisesti suuri tekijä on se uskallus? Että ei yhtään tappele vastaan kun orgasmi tulee ja tuntuu että jotain pulppuaa.
Olisi minulle elämäni hienoimpia asioita jos saisin vaimoni ejakuloimaan naamalleni.
Onnittelut teille! :) Toivottavasti saat pidettyä taidon yllä ja roiskeet runsaina joka kerta!
Olen kerran ejakuloinut. Ei vaatinut sen kummempia leluja joka reikään, oli vain yksi mies joka todella taitavasti nuoli ja sormetti :)
Oli vähän noloa sillä hetkellä =D
Ei ole kukaan sen jälkeen saanut minua ejakuloimaan...
Joo ei siihen mitään tappeja peppuun tartte pelkkä mies riittää!!!
Mä tarvitsin tapin, tai se helpotti asiaa :). Kukin tyylillään siis :). Mulla tuo ejakulaatio oli orgasmista erillinen, tai siis ei ainakaan klitoris ollut millään tavalla hommassa mukana eikä tullut semmoista klitorisorkun tyylistä tunnetta. Jotain outoa kyllä tapahtui ja tuntui hyvältä :D
ap
Onkohan ejakuloivilla naisilla suurempi mahdollisuus sairastua eturauhassyöpään kuin naisilla, joilla eturauhastoiminta on täysin surkastunutta
Mä ejakuloin joskus vain siitä, että aviomies hyväili nännejäni suullaan, sen jälkeen ei ole enää niin käynyt.
Ja peti on niin raikas ja puhdas!!!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:09"]
Ja peti on niin raikas ja puhdas!!!
[/quote]
Muovitettu frotee alle ja pyyhe sen päälle :)
ap