Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni poikaystävät ovat kaikki olleet vähän tai vähän enemmän ylipainoisia

Vierailija
28.12.2014 |

Kun mietin, mikä minun miehiäni yhdistää, niin... en tiedä. Ei mikään? Auto. Joo, se.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oikein jäin miettimään, mikä omia poikaystäviäni on yhdistänyt niin parta. Se se on.

Vierailija
2/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehiäni on yhdistänyt se, että he kaikki ovat olleet sama ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:33"]Minun miehiäni on yhdistänyt se, että he kaikki ovat olleet sama ihminen.
[/quote]

Minä olen vie aikoina miettinyt, että olen tosi onnellinen siitä, että olen saanut kokemuksoa useista eri miehistä. Ahdistaa ajatuskin siitä, että olisin kokenut KAIKEN vain yhden ja saman ihmisen kanssa. ap

Vierailija
4/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 03:33"]Minun miehiäni on yhdistänyt se, että he kaikki ovat olleet sama ihminen.
[/quote]

Minä olen vie aikoina miettinyt, että olen tosi onnellinen siitä, että olen saanut kokemuksoa useista eri miehistä. Ahdistaa ajatuskin siitä, että olisin kokenut KAIKEN vain yhden ja saman ihmisen kanssa. ap
[/quote]

Olin siis tiettyyn ikään asti täysin kokematon (ja UJO!!!) mutta sitten täytin maagisen iän (jota en tässä paljasta) ja siitä lähtien on ollut jatkuvasti joku kierroksessa. Eli siksi olen asiaa mietiskellyt. Asiat ovat muuttuneet niinnn paljon niistä ajoista.

Vierailija
5/5 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ylipainoisuus ja autoilu ovat tosiaan ihmisen syvällisimpiä ominaisuuksia ja kertovat siitä, miten he sopivat puolisokokelaalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän