Kertokaa joku niksi rutiineistanne, joka toimii, mutta voi kuulostaa oudolta.
Minun niksini on käyttää Xylitol-geeliä anuksen seudulle. Luonnollinen vaalentaja, viilentäjä ja saa reiän seudun samettisen pehmeäksi. Olen kuullut paljon kehuja satunnaisilta seksikumppaneiltani. Kuinka moni nainen saa erityiskehuja takareiästään ;)
What's your hint?
Kommentit (8)
Kakkaamisen jälkeen suihkutan anukseen ilmaraikastinta ja myös pierut ovat huomattavasti miellyttävämmän hajuisia.
Mä säilytän anuksessa tuoksukuulia. Pierut haisevat laventelilta.
Hei kamoon!! Ainoastaan anusvinkkejä?? Köyhää. Oma vinkkini on tehdä juoksevasta hunajasta ja sokerista kuorinta-aine kasvoille. Samasta hunajasta ja merisuolasta saa kuorinnat muulle keholle. Ei oo aikoihin tarvinnut ostaa kaupan aineita
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 07:30"]Hei kamoon!! Ainoastaan anusvinkkejä?? Köyhää. Oma vinkkini on tehdä juoksevasta hunajasta ja sokerista kuorinta-aine kasvoille. Samasta hunajasta ja merisuolasta saa kuorinnat muulle keholle. Ei oo aikoihin tarvinnut ostaa kaupan aineita
[/quote]
Onko mehiläisten ja sokeriruokon kasvattaminen helppoa?
Jos mies tykkää nuolla pyllyreikää, voi hänet yllättää hieromalla hunajaa anukseen ennen petipuuhia. Suut makiaksi!
Jos mies tykkää nuolla pyllyreikää, voi hänet yllättää hieromalla hunajaa anukseen ennen petipuuhia. Suut makiaksi! [/quote] Kaksi kärpästä yhdellä iskulla saa tekemällä hunajasta ja sokerista kuorinta-aineen anukselle. Sen voi sitten jättää miehen iloksi huuhtelematta pois.
Oikeesti ap?