Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( Näköjään mummi oli oikeassa :( Ei näin läskiä ämmää kukaan tahdo :(

Vierailija
28.12.2014 |

Mä olen näköjään täysin paska, kun en kelleen kelpaa :( Pitäisi vissiin olla DD kupit, 10 vuotta nuorempi (olen nyt 32 vuotias) painaa 50 kiloa ja käydä vähintään kerta viikkoon kännäämässä (olen 99 % absolutisti), että kelpaisin jollekkin :( Ja sekin vielä, että tykkään yhdestä tietystä musalajista ja sekin on näköjään perseestä.

Stoori on sellainen, että yksi kusipää ääliö äijä on jo vuoden yrittänyt iskeä minua ja myös kolme kertaa tunnustanut rakastavansa mua. Viime kesänä sitten lopulta olin varma omista tunteista (ekat ihastumisen tunteet heräsi jo vuosi sitten loppu talvella), kun pari kaveria rupesi nälvimään ja vittuilemaan asiasta. 

Sainkin sitten pelkästään kylmää vettä niskaan.. Kaikki mitä tuo äijä oli mulle lässyttänyt, olikin pelkkää valhetta. Ei hän olekkaan kiinnostunut musta ja hänellä on jo sitä paitsi toinen, exä, jonka kanssa yritetään uudestaan. 

No eipä tuo kestänyt, kun pari kuukautta ja taas yritti iskeä ja "käski" vakavasti harkitsemaan asiaa.. Ja taas sanoin, että kyllä mä olisin valmis katsomaan mitä suhteesta tulisi.. Noh... Sainkin sitten saavillisen paskaa niskaan.

Lopulta sitten poltin käämit totaallisesti, kun tuo paukautti, että kyllähän mä olen ihan oikeasti sua miettinyt jo vuoden ja kyllä mä susta tykkään, MUTTA.. Olen aina tullut samaan johtopäätökseen eli me olemme niin erilaisia ja toisekseen, kolme-neljä muutakin neitoa on kysellyt mun perään. Ja sä kun tykkäät siitä ja tästä ja et varmasti kestäisi mun kännäämistä, niin ei siitä mitään tulisi.

Nyt sitten satuin Facebookin uutisvirrasta lukea, että tämä äijä on muuttanut tänään statuksen sinkusta parisuhteessa olevaksi ja kukahan se eukko mahtaapi olla.. Yksi tuon eksistä, mitä tuo on pilkannut vuoden verran ja puhunut ties kuinka paljon paskaa ja pari kertaa myös sanonut, että ei ikinä enää ota tuollaista määräilijää, kun tuo akka oli ja hän on päättänyt jättää nuo parikymppiset likat kokonaan ja etsii oman ikäistä naista :(

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sulle alapeukuttaja!

Mummi siis sanoi mulle, että ei kukaan poika noin läskiä tyttöä huoli. Olin tuolloin n. 10-11 vuotias, pahasti ylipainoinen (nyt olen normaali painoinen..). Muistan nuo sanat ikuisesti.

Mutta ehkä mun ei sitten tarvitse ikinä olla onnellinen, ehkä maailma tarvitsee luusereita :( Olen käynyt helvetissä (koulukiusaus eikä kotioloissakaan ollut hirveästi hurraamista) ja sen takia en luota hirveästi ihmisiin ja mulla on muuri ympärillä. Tuolle miehelle uskalsin raottaa menneisyyttäni ja uskaltin näyttää hänelle todellisen minäni, mutta se oli virhe, jota kadun ikuisesti. 

Vierailija
2/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadu. Uskalla uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamoon! Et sä voi olettaa, että mies jaksaa vuoden itkeä sun perään kun sinä mietit tunteitasi. 

Se oli kiinnostunut sinusta. Sinä et ollut hänestä. Se kiinnostui jostain toisesta, joka kiinnostui hänestä (oliko sitten tämä ex... ei ole tavatonta, että palataan yhteen). 

Eli et voi väittää, ettei kukaan tahtoisi sinua. Se mies mitä todennäköisimmin tahtoi. Jos mies haikailemaan jokaisen naisen perään kun se miettii, ei tässä pillun päälle ehtisi kukaan. 

Vierailija
4/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:41"]

Älä kadu. Uskalla uudestaan.

[/quote]

En uskalla. Ja oikeasti, en usko enää mitään, mitä mulle sanotaan :( Eiköhän ne kaikki "sä olet fiksu, kaunis, sulla on kaunis hymy ym. ym. ym." ollut pelkkää paskanjauhantaa :(

Ja eiköhän ne unelmat perheen perustamisestakin saa heittää vessasta alas, mulla oikeasti menee vuosia ennen, kun luotan kehenkään.

Vierailija
5/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se siitä ole kyse, että mietin liian kauan. Hetikö se olisi pitänyt sanoa, että joo, mennään vaan yhteen!! Joo, eksän kanssa yleensä varmaan joo palataankin yhteen. Varsinkin sen jälkeen, jos on haukuttu toinen paskaksi.

Mutta ei mulle ole ketään :( Olen jo varmaan 5-6 vuotta sitten laittanut pariinkin treffipalstalle ilmoituksen ja ainoat vastaukset mitä olen saanut on ollut pari yli 50 äijän käppänää :( 

Vierailija
6/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sanonut miten paljon painat, mutta jos kyse ei ole sairaalloisesta lihavuudesta niin kiloistasi on vain hyötyä :D

Looking at curvy women 'gives men the same high as alcohol or drugs'

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1253439/Curvy-women-activate-reward-centre-mens-brains.html

Vierailija
7/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen hoi! Unohda tuo mies ja luota itseesi. Varmasti jokaiselle joku löytyy! Mummin sanoja on ihan turha miettiä, omallakin kohdalla moiset veikkaukset on menneet metsään. Uusi vuosi ja uudet kujeet. Kyllä se elämän rakkaus sieltä löytyy.

Vierailija
8/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:49"]

Mutta ei mulle ole ketään :( Olen jo varmaan 5-6 vuotta sitten laittanut pariinkin treffipalstalle ilmoituksen ja ainoat vastaukset mitä olen saanut on ollut pari yli 50 äijän käppänää :( 

[/quote]

Mitä vikaa on yli 50v äijänkäppänässä?

Jos olisin nainen niin ottaisin mieluummin isäni kuin itseni. Se on paremmassa kunnossa, sillä on varallisuutta ja iso palkka. No, enemmän sillä onkin naisia :(

Vierailija
9/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, älä kirjoita kuin merimies. Kirjoitustyylistäsi voi päätellä loput....

Vierailija
10/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kukaan muu kuin 50kg 22v. Absolutistit ei saa ikinä seuraa. Ei kukaan

Lopeta toi valittaminen ja itseinhossa kieriskely, niin joku saattaisikin kiinnostua susta!

Vierailija
11/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n. 169 cm pitkä ja painan n. 60-63 kiloa, kroppa ei ole mikään naisellinen (mulla on mies mallinen kroppa eli pitkät kädet, leveät hartiat ja rintakehä ym.) ja tissit on paskan ruppanat B kupit.

Vierailija
12/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:56"]

Ensinnäkin, älä kirjoita kuin merimies. Kirjoitustyylistäsi voi päätellä loput....

[/quote]

Aha.. No ei tartte kiertää veistä haavassa ja sirotella suolaa haavoihin. TIEDÄN olevani paska ihminen, ei tartte muistuttaa!

Vierailija
13/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:57"]

Olen n. 169 cm pitkä ja painan n. 60-63 kiloa, kroppa ei ole mikään naisellinen (mulla on mies mallinen kroppa eli pitkät kädet, leveät hartiat ja rintakehä ym.) ja tissit on paskan ruppanat B kupit.

[/quote]

Vai niin, no ei se sitten kyllä läskeihin kaadu. Ja tuskin ulkonäköön muutenkaan. 

Vierailija
14/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:56"]

Jep, kukaan muu kuin 50kg 22v. Absolutistit ei saa ikinä seuraa. Ei kukaan Lopeta toi valittaminen ja itseinhossa kieriskely, niin joku saattaisikin kiinnostua susta!

[/quote]

No sanotaanko nyt niin, että tuo äijä oli ensimmäinen miespuolinen, joka on ikinä ollut kiinnostunut musta. Mulla ei ole ikinä ollut poikaystävää. Ja eipä mulla hirveästi ole kavereitakaan :( Tämä vuosi on muutenkin ollut raskas. Olen oppinut kantapään kautta mitä ystävyys tarkoittaa ja sen, että naisiin ei ole edelleenkään luottaminen.

Pitkä aikainen haave kariutui taas kerran kesällä, kun en päässyt kouluun. Ja kaiken huippu oli se, että työkkärin tätsä haukkui tyhmäksi monta kertaa. Okei, ei käyttänyt tuota sanaa, mutta rivien välistä sai lukea, että olen tyhmä, kun en pääse kouluun, olen tyhmä, kun en saa töitä, olen tyhmä, kun en osaa etsiä netistä töitä.

Ja kyllä se niin on mennyt aina, että muut menee kaveri porukassa esim. leffaan tms. mua ei koskaan kutsuta mihinkään enkä itse kehtaa tuppautua mukaan. 

Ja tuskinpa kukaan kiinnostuu musta.. En edes käy ulkonakaan, kun en viihdy baareissa (liikaa (kännisiä) ihmisiä, liikaa meteliä jne. Tuokin ukko oli aluksi koirapuisto tuttu.

Vierailija
15/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt vaan satun olemaan ruma, jolla on susi ruma hymy. Olen aina vihannut hymyäni.

Vierailija
16/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 01:03"]

Ja tuskinpa kukaan kiinnostuu musta.. En edes käy ulkonakaan, kun en viihdy baareissa (liikaa (kännisiä) ihmisiä, liikaa meteliä jne. Tuokin ukko oli aluksi koirapuisto tuttu.

[/quote]

Niin eli seuraa voi löytää vaikka sieltä koirapuistosta?

Sinulla on nyt itsesääli päällä, mutta sismmässäsi huomaat varmaan itsekin ristiriidan; miksi et muka tapaisi toistekin sinusta kiinnostunutta miestä (muualla kuin baarissa) kun olet kerran tavannut ennenkin? 

Vierailija
17/17 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuolla koirapuistossa hirveästi ole ketään.. Ja itsekkään viitsi siellä enää hirveemmin käydä. Yksi kaveri jo syksyllä ilmoitti, ettei seura kiinnosta ("koiraa ei kiinnosta leikkiä tai juosta puistossa, niin ei me tulla"), vaikka muiden seura kyllä kiinnostaa. Toinen kaveri sitten puolestaan keksii mitä lie tekosyitä tai peruu viime hetkellä puistotreffit. 

Ja sitten tuo äijä, noh sanotaanko nyt niin, ettei sitäkään ole viime aikoina kiinnostanut meidän seura. Ja muita kavereita ei sitten olekkaan, siis koirapuistokavereita. Eli tuskinpa sitä seuraa löytyy puistostakaan :( Ja toisekseen, olen ujo ja mulla menee kauan, että uskallan puhua kelleen. Koskee myös miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi