Mikä Sanna Marinin juhlissa teitä niin ärsyttää?
Johtuuko se Sanna Marinista itsestään, hänen asemastaan, politiikastaan vai onko juhliminen ylipäätään mielestänne väärin? Miksei hän saisi viettää vapaa-aikaansa kuten parhaaksi näkee?
Kommentit (18)
Poliittisten kilpailijoiden masinoima "kohu" ja näitä "kohuja" meille tuupataan liukuhihnalta. Sylttytehdas löytyy kok-pers.-kepu -akselilta.
Siitä, että sillä on paljon aikaa vievä työ ja sen lisäksi lapsi. Käyttäisi vapaa-ajan lapsensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tietenkään saisi olla ollenkaan, tai sitten sitä pitäisi viettää juuri niin kuin persu sanoo.
Eli vika on politiikassa? Kummallista, kun minä kokkarina en pidä Marinin politiikasta, mutta hänen vapaa-ajanviettonsa on mielestäni hänen oma asiansa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että sillä on paljon aikaa vievä työ ja sen lisäksi lapsi. Käyttäisi vapaa-ajan lapsensa kanssa.
Eli vastuullista työtä tekevillä, pienten lasten vanhemmilla ei voi olla lainkaan omaa vapaa-aikaa? Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.
KUN EI MINUIA KUKAAN KUTSU MINNEKÄÄNNNNNN!!!
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei tietenkään saisi olla ollenkaan, tai sitten sitä pitäisi viettää juuri niin kuin persu sanoo.
Muut poliitiko eivät muka juhli ollenkaan? Yksi poliitikko sanoi, että kutsuja on joka illaksi ja pöydissä on parasta mitä rahalla saa ihan karhunlihasta alkaen.
Ärsyttäähän se kun muut pitävät hauskaa minun ollessani pierunhajuisessa yksiössäni tietokoneella.
Sannan pitäisi maksaa omat bileensä itse. Uskooko joku Sannan maksaneen itse ne viisi tilataksia baarista Kesärantaan? Ostaneen juomat itse?
Miksi Markus ja lapsi eivät asu Sannan kanssa?
1. Tyhjä katse
2. Robottimaisuus
3. Ei vastaa kysymyksiin
4. turha pään nykiminen
5. Se on aito pissaliisa
ja lisäää syitä riittäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vastuullista työtä tekevillä, pienten lasten vanhemmilla ei voi olla lainkaan omaa vapaa-aikaa? Ei ihme, että syntyvyys on laskussa.
Voi olla, mutta perheelle on pyhitettävä siitä vähästä vapaa-ajasta Sievinen osuus.
Ei mikään. Mut toisen loukkaava huutelu ärsyttää. Vois pitää suunsa kiinni kun kumminkin vero rahoilla pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, mutta perheelle on pyhitettävä siitä vähästä vapaa-ajasta Sievinen osuus.
Sievinen=sievoinen
Itse juhliminen ei ärsytä mutta eikö se voi juhlia omassa kodissaan Tampereella. Vieköön sinne kenet haluaa jatkoille. Ja toiset yrittää välttää koronaa, ei ole tullut juhlittua 1.5 vuoteen koronatilanteen takia.
Ei mua häiritse mitenkään pääministerin tekemiset.
Joku ministeri sai kenkää kun lähetti tekstiviestin naiselle.
Pääministerin shortseista nousu kohu vain muutamia vuosia sitten.
PM Marin saa tehdä mitä haluaa ja on arvostelun yläpuolella koska on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Itse juhliminen ei ärsytä mutta eikö se voi juhlia omassa kodissaan Tampereella. Vieköön sinne kenet haluaa jatkoille. Ja toiset yrittää välttää koronaa, ei ole tullut juhlittua 1.5 vuoteen koronatilanteen takia.
Pääministerillä on oikeus viettää juhlia niin kotonaan kuin virkaan kuuluvalla virka-asunnolla, vaikka se teitä harmittaisikin. Koronakorttisi kertoo vain hysteerisestä ja uhriutuvasta luonteenlaadustasi.