Yllätysraskaus
Hupsista! 😂
Niin, siihän se otsikossa lukee. Todella yllätys oli kun tuli "se tunne" että olen raskaana.
Meille neljäs lapsi...ja nuorin vasta 1v...
Ja olen 40 v...
Luulin että nykyinen vauva on meidän iltatähti. Ja viime raskaus (ja kaikki oikeastaan) on ollu aika raskaita pitkän pahoinvoinnin takia..melkein koko raskaus oli yököttävä olo..ja sanoin ettei enää...
Luulin jo että alkaa vaihdevuodet kun kk myöhässä 😂 huimausta, todella väsy, alavatsa arka...hetken jo pelkäsin jotakin seksitautiakin että mies ollu vieraissa 😂
Onneks ostin testin. Tässä iässä vaan pelkää koko ajan enemmän kaikkea pahaa 😢 keskenmenoa, onko lapsi terve, kuinka itse voin...mutta silti kaikki kolme lasta ovat aivan ihania ja terveitä ❤❤❤
Kerroin miehelle että hain testin..nukuttiin huonosti. Klo. 6 aamulla oltiin jo hereillä ja tein testin...plussaa pätkähti heti!
Ollaan ihan pihalla. Ei kai tässä muu auta kun jatkaa tällä linjalla joka saatiin..vaikka yllättäen. Meidän piti jo katsella uutta asuntoa kun nykyinenkin alkaa olla pieni...tulee pikkusen kiire 😯
Ja uus auto..ei mahduta nykyiseen.
Onko kanssasiskoja +40v?????
Miltä teistä tuntuu/tuntui???
Kommentit (3)
Miten se oli yllätys? Mikä ehkäisy?
Joo, "fiksuina" ehkäisy oli keskeytetty! 😂
Mutta jos 40vuotiaaksi asti se on riittänyt niin nyt vasta se yllätys tapahtui! 😂
Onnea!