Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset: onko rintojen näyttäminen esim. kumarassa tietoista vai tahatonta?

Vierailija
23.10.2021 |

Huomaan välillä miten naiset paljastelevat rintojaan arkisissa tilanteissa, kun kurkottavat jotain tai käyvät kumarassa. Joskus lähihoitajana parityöskentelyssä myös hoitokierroksilla huomasin, miten joskus naiset kumarassa näyttivät melkein koko rintansa. Paidan pari ylänappia oli avattu niin että syntyi riittävän suuri kaula-aukko rintojen näyttämiseen. Napit saattoivat olla sitten kiinni hoitokierroksen jälkeen. Tämä oli aika ilmeistä, mutta yleisesti kuinka tietoista naisilla on tällainen rintojen vilauttelu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tietoista.Rintojen ja säärien ja reisien ja perseen esittelyt.

Vierailija
2/27 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä jotkut varmaan tekee tahallaankin. Tuli vaan itselleni mieleen tilanne kun olin kaupassa, kumarruin nappaamaan jotakin ja samalla avara kaula-aukko valahti alaspäin ja vissiin vilautin punaisia pitsiliivejäni edessä olevalle ukolle, reaktiosta päätellen. :D Hups.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tilanteesta, välillä kyllä teen tahallani ja niitä tahattomia harvemmin itse sitten huomaa.

Vierailija
4/27 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu tilanteesta, välillä kyllä teen tahallani ja niitä tahattomia harvemmin itse sitten huomaa.

No mikä on motivaationa silloin, kun teet sen tahallasi?

Vierailija
5/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä on motivaationa silloin, kun teet sen tahallasi?

😉 no mitäpä luulisit....huomion herättäminen tai pikku flirtti, mutta ei tätä tehdä kuin harvoille ja valituille.

Vierailija
6/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin siitä, että tämä tapa yleistyisi, varsinkin uhkeilla naisilla.

Vierailija
7/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä jotkut varmaan tekee tahallaankin. Tuli vaan itselleni mieleen tilanne kun olin kaupassa, kumarruin nappaamaan jotakin ja samalla avara kaula-aukko valahti alaspäin ja vissiin vilautin punaisia pitsiliivejäni edessä olevalle ukolle, reaktiosta päätellen. :D Hups.

Hups, piti sanoa erektiosta päätellen, ei reaktiosta..

Vierailija
8/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintaiset useimmin ilman rintikoita. He vilauttaa ihan varmasti tahallaan.

Vierailija
9/27 |
24.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle on joskus käynyt näin, se on ollut tahatonta. Uskoisin, että kerran kassajonossa näin on käynyt. :)

Vierailija
10/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoista. Muuten olisi nappi kiinni.

Näin saa jatkuakin.

Vierailija
11/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkeus vilautellessa on kiva. Pikkutisulit eivät oikein aiheuta reaktiota mihinkään suuntaan.

Vierailija
12/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkeus vilautellessa on kiva. Pikkutisulit eivät oikein aiheuta reaktiota mihinkään suuntaan.[/quote

Suloiset nöpötissit ja nännit pystyssä. Saa vilauttaa. Oi miten seksikästä.

Vierailija
13/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus varmaan tahattomastikin, mutta myönnettävä on että välillä ihan tarkoituksella viivähtää kumertelu. Kaupan kassalle tavartoita nostettaessa tai jossain kahvilassa 'laukkua penkoessa'. Etenkin viikonloppuisin jätän rintaliivit usein pois ja silloin saa helposti huomiota ja tarvartoiden perässä kumartelulla vielä enemmän.

Vierailija
14/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkeus vilautellessa on kiva. Pikkutisulit eivät oikein aiheuta reaktiota mihinkään suuntaan.

Sinä olet nainen ja kiihotut omista roikkupusseistasi. Mene oikeesti hoitoon.

Vierailija
15/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sen kokoiset rinnat että pystyn olemaan ilman rintsikoita. Kesällä teen välillä tahallaan kiusaa miehille kumartamalla niin että näkyy.

Nuoret miehet, alle parikymppiset, katsoo ihan perään.

T. Äiti 45 v (silti söpöt rinnat)

Vierailija
16/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups, piti sanoa erektiosta päätellen, ei reaktiosta..

:D Hauska, mutta ei ihan näin kuitenkaan (tai mitäpä minä tietäisin kun en katselemaan jäänyt) 

- alkuperäinen (oikea) kommentoija

Vierailija
17/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietoista, mutta ei tahatontakaan. Tiedän, että ne voi näkyä, jos kumartelen, mutta en välitä siitä. Ihan se ja sama mulle.

Vierailija
18/27 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoista, tottakai.

t. Nainen

Vierailija
19/27 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiset näyttävät kaula-aukkoa tai vilauttelevat, se on aina upea kokemus. Isot varsinkin.

Vierailija
20/27 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tahallaan vilauttele. Paitsi miehelleni.