Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taapero ja vauva autossa

Vierailija
27.12.2014 |

Meille on syntymässä minä hetkenä hyvänsä vauva ja nyt mietityttää nää turvakaukalot ja istuimet. Kun 2v poika matkustaa autossa selkä menosuuntaan apukuskin puolella,niin voiko vauvan kaukalon laittaa kuskin puolelle taakse vai onko vaihettava taapero kuskin taakse ja vauva apukuskin taakse? Onko näille jotain sääntöä miten pitää olla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset taakse!

Vierailija
2/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Mitä väliä kummin päin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]Lapset taakse!
[/quote]

No shit, mutta sitä ei taidettu tässä kysyä vaan kuinka päinne ovat siellä takana. Onko taaperon paikka kuskin takana vai vauvan.

Vierailija
4/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei voi kumminkaan. Hengenvaarallista laittaa lapset autoon.

Vierailija
5/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:14"]Lapset taakse!
[/quote]

No shit, mutta sitä ei taidettu tässä kysyä vaan kuinka päinne ovat siellä takana. Onko taaperon paikka kuskin takana vai vauvan.
[/quote]
Sori, mun moka. Luin että 2-vuotias apukuskin paikalla! Ei kai sen niin väliä kumpiko kummalla puolella on.

Vierailija
6/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin kuskin taakse sen, kumpi mahtuu pienempään tilaan, eli saa kuskin penkin taaemmas. Meillä ainakin koko perheen matkustaessa mies ajaa ja hän pitempänä tarvitsee enemmän jalkatilaa.

Vierailija
7/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii siinäpä pulma.. mitenköhän jos on vaikka kaksoset..

Vierailija
8/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä minäkin ettei kai väliä ole kun en ole mistään löytäny mitään ohjetta tähän onko väliä kummin päin on istuimet laitettava. Kiitos!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme