millä perusteella täältä poistetaan keskustelu?
Kommentit (13)
Välillä ei kyllä ole mitään syytä. Joskus ihan asiallinen ketju poistetaan kokonaan yhden päästään vialla olevan takia joka kommentoi sairaita juttuja. Helppoa olisi poistaa nämä kommentit ja antaa keskustelun jatkua. Joskus ketjuja poistetaan jos liikaa samaa jauhamista parin ihmisen toimesta. Itse olen nämä ainakin huomannut
Kaikkien tavalla tai toisella pipipäiden aloitukset poistetaan.
Ketjuja poistetaan ilman aihetta, jos vain joku hakkakuttu ilmoittaa asiattomaksi. Modet ei edes lue näitä.
Okei. Ihmettelin vain kun välillä aina joku ihan tavallinen asiallinen ketju poistetaan.
olen ilmiantanut yhden keskustelun, jossa tyyliin 12 vuotiaat pyysi kysymään mitä tahansa... jo toinen kysymys oli täysin asiaton sen ikäiselle, joten asiaton-nappia painelin. Vaikken kyseisiä lapsia tuntenutkaan, koin vastuuntuntoa!
Äsken oli Auschwitz-ketju. Siihen tuli ehkä pari kommenttia ja nyt se jo hävis...
Kokeilkaa kirjoittaa Jeesuksesta, takuu varmasti poistetaan!
Saa keskustella kaikesta huoruudesta sukupuolielinten kosta ja varastamisesta ja homoista, muttei uskosta!
Olen testannut asian.
Laitanpa nyt keskustelun "Jeesus on mahdottoman rakas" niin näette poistuu tai siitä tulle super pilkkaus kohde.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:20"]Kokeilkaa kirjoittaa Jeesuksesta, takuu varmasti poistetaan!
Saa keskustella kaikesta huoruudesta sukupuolielinten kosta ja varastamisesta ja homoista, muttei uskosta!
Olen testannut asian.
[/quote]Se on paholaisen työtä se ,että Jeesus keskustelut poistetaan. Jumalan voima on kuitenkin suurempi kuin paholaisen ja siihen
saamme turvata!
Lain mukaan keskustelupalstojen ylläpito on velvollinen poistamaan vihapuheen. Muuta en tiedä.
Vaikka otsikko kertoo keskustelun liittyvän Jeesukseen, ei selvää vihakirjoittelua kuitenkaan poisteta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:20"]Kokeilkaa kirjoittaa Jeesuksesta, takuu varmasti poistetaan! Saa keskustella kaikesta huoruudesta sukupuolielinten kosta ja varastamisesta ja homoista, muttei uskosta! Olen testannut asian. [/quote]Se on paholaisen työtä se ,että Jeesus keskustelut poistetaan. Jumalan voima on kuitenkin suurempi kuin paholaisen ja siihen saamme turvata!
Nyt kun on asia tuotu julkisuuteen, ei keskustelua tietenkään poisteta :)
Saat vapaasti kirjoittaa Jeesuksesta ja hehkuttaa rakkauttasi Jumalan Poikaan!
[/quote]
Jos kertoo joidenkin henkilöllisyyksiä ja yksityisasioita.