Omegle
Käytin siis tuota chattaussivustoa joitain vuosia sitten, ja pidin siitä kovasti. Yksinäiselle ihmiselle oli mukava mennä juttelemaan aina välillä tuonne. Englannin ja espanjankin taitoja pääsi samalla harjoittamaan. Nykysin käytössä on näköjään myös videochat-mahdollisuus, kiva.
Olen taas viime viikkoina käynyt tuolla, mutta mitä ihmettä on tapahtunut? Tekstipuolella jokainen keskustelu alkaa sillä, että vastapuoli kysyy "m or f", ja kun vastaan "m" niin keskustelu loppuu siihen. Videopuolella ei ole juuri keitään muita kuin vieteriään vinguttavia miehiä, jotka katkaisevat yhteyden noin 1,5 sekunnissa. Minne kaikki normaalit ihmiset ovat menneet? Miksi tuolle on käynyt noin? No, monen tunnin yrittämisen jälkeen ehkä löytyy yksi ihminen, jonka kanssa saa keskusteluakin aikaan. Tiedättekö vastaavia palveluita, joissa on vielä asiallisempi meininki.
Kommentit (7)
Siellä pitäisi olla erikseen sen video-pervoilu kanava ja sitten asiallinen videochat. Mutta niinpä, tuollaista se nykyään on. Cybersex everywhere.
Muistan myös vuosikausia sitten, kun vastaan tuli pääosin järkeviä ihmisiä, joiden kanssa pystyi keskustelemaan. Nyt joka kulman takana vaanii itsensäpaljastelija. Pitää sitä järkevää seuraa oikeasti hakemalla hakea ja jos sanoo, ettei kiinnosta niin kysyvät "miks sit oot täällä??!". Ei omegle ole seksiseuranhakupalvelu alunalkujaan vaikka siitä on tätä nykyä muodostunut pervojen mekka.
Onko kukaan palstalainen naishenkilö keskustellut koskaan pidempään noiden vatkaajien kanssa. Millaisia ihmisiä nuo oikein ovat? Itse olen mies, mutta itselläni ei jostain syystä ole kiinnostusta tuollaiseen touhuun lainkaan. Ei kukaan edes suht. järkevä ihminen halua olla missään tekemisissä jonkun kanssa, seksuaalisessa tai muussakaan, joka ensinäkemältä alkaa näytellä paikkojaan.
Vastaavasti olisi kiva kuulla myös miesnäkökulmia asiasta.
Siellähän on vielä ne hakukriteerit tms...?
Laitat sinne että haet molempia, niin on paremmat mahdollisuudet löytää seuraa. Tässä mun vinkki.
Mutta tosiaan, aina siellä niitä pervoja on ollut muna kädessä kysymässä naisilta josko näyttäisivät tissit. :-))
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:33"]Onko kukaan palstalainen naishenkilö keskustellut koskaan pidempään noiden vatkaajien kanssa. Millaisia ihmisiä nuo oikein ovat? Itse olen mies, mutta itselläni ei jostain syystä ole kiinnostusta tuollaiseen touhuun lainkaan. Ei kukaan edes suht. järkevä ihminen halua olla missään tekemisissä jonkun kanssa, seksuaalisessa tai muussakaan, joka ensinäkemältä alkaa näytellä paikkojaan.
Vastaavasti olisi kiva kuulla myös miesnäkökulmia asiasta.
[/quote]
6 jatkaa...
Oon puhunut joo, mutta kun en rintoja suostunut näyttämään niin keskustelu oli sitä "voin tehdä mitä vaan että näytät" jne.. Ei jotenkin napannut tuommoset :/
Nettiseksin perässä olevat miehet odottavat, että nainen tarinoi tai paljastelee siellä ja he voivat vain hoidella sillä aikaa itsensä. Mielikuvituksettomia itse.
Eksyin kuukausi sitten tuonne pitkästä aikaa ja ihmettelin, kun kaikki olivat suomalaisia, kunnes tajusin uuden asetuksen. Sen jälkeen en ole käynyt, koska sillon menin sopimaan treffit hetken mielijohteesta ja se oli jo liikaa seikkailua, mutta lisäksi chatti vaikutti tylsältä.
Joo tuollaiseksi se on mennyt, mutta säkällä voi tulla vastaan ihan asiallisiakin juttukavereita. Kannattaa kokeilla kirjoittaa siihen etusivulle kiinnostuksen kohteeksi "talk". Jos se vaikka rajaisi kiimaisimpia pois.