En löytänyt autostani ollenkaan 12V:n akkua
Mulla on ladattava hybridi + Webasto. Webasto tarvitsee käytännössä sitä 12V:n "tavallista" pikkuakkua. Aukaisin konepellin mutta ei siellä mitään 12V:n akkua näy missään.
Mutta onneksi on nykyisin Youtube!
Sieltähän löytyi brittiläinen opetusvideo, jossa näytettiin että akku on sijoittettu auton tavaratilan alapuolelle takaosaan.
Mutta jos haluaa käyttää erillistä akkulaturia, niin sepäs tapahtuukin auton etuosan kautta ja sei pitää tietää tasan tarkkaan mitä kautta se silloin tehdään.
Tätä tietoa ei ole ilmeisesti edes ohjekirjassa. Merkkihuollossa kyllä tietävät tietysti.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se ohejkirjassa. Eikä ole edes mikään uusi tai ihmeellinen juttu.
Ai, ymmärsin brittiläisen miehen puheista netissä ettei tietoa löydy mistään. En itse ehtinyt ollenkaan katsomaan ohjekirjaa kun löysin niin nopeasti tuon ohjeen Youtubesta.
Onko tuo kaikissa ladattavissa hybrideissä samaan tapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, ymmärsin brittiläisen miehen puheista netissä ettei tietoa löydy mistään. En itse ehtinyt ollenkaan katsomaan ohjekirjaa kun löysin niin nopeasti tuon ohjeen Youtubesta.
Onko tuo kaikissa ladattavissa hybrideissä samaan tapaan?
Siihen en osaa ottaa kantaa, kun omani ei ole hybridi.
Ehkä jostain ohjekirjasta löytyy tarkat tiedot, mutta kaikista ei.
Ei auta sinänsä vaikka tietäisi että se pikkuakku on sijoitettu auton taakse kun ei sitä käytännössä sitä kautta pysty mitenkään lataamaan ellei rupea purkamaan rakenteita.