Olen 35-vuotias ja odotan kuolemaa
Elämässä ei ole mitään
ei kavereita
ei naista
ei perhettä
ei rahaa
ei työpaikkaa
ei onnea
Pahaksi onneksi terveyteni on hyvä, joten saattaa tulla pitä odotus...
Kommentit (30)
Jätät rokotteet ottamatta ja menet baariin.
Mitäs jos et vain olisi vaan alkaisit tekemään myös? Niin me muutkin.
Mene johonkin yhdistystoimintaan, tai johonkin hyväntekeväisyystyöhön, jos kerta kunto kestää ja aikaa on?
Jos sulla on terveys hyvä niin sulla on kaikki edellytykset saada nuo kaikki muut nyt puuttuvat asiat.
Jos terveys on huono niin loppupeleissä ei noista muista iloa pitkään ole.
Sama. Olen 36v,saanut elämäni aikana palkkaa ehkä 2v. Ja sekin osa-aikatyöstä. Suurin summa tililläni ikinä, on 1400e.
En uskalla opiskella, koska kiusaamisesta pahat traumat.
N
ei kavereita
ei naista
ei perhettä
ei rahaa
ei työpaikkaa
olen onnellinen ja rakastan elämää
Tuolla asenteella terveyskään ei ole kauan hyvä.
Syvenny itseesi ja mieti mikä on sinun sydämen asia. Minulla olisi ollut asiat huonosti jos en olisi löytänyt taidetta. Kuules nyt, maailmasta ei ihmiset lopu ja sulle kyllä seuraa löytyy kun saat sen vaivan nähtyä että kampeat ittes liikkeelle. Eka vaikka nettiin, tinderin kautta vaikka maailman naisiin tutustuun. Ala suunnitella matkaa.
Masentunut ei näe asioita laajasti. Toivon että ymmärrät että mahdollisuuksia on!!!!
Täytän myös pian 35 ja tuollainen olo on ollut suurimman osan elämästäni. Yritän kyllä vielä muuttaa tilannetta ja löytää elämänhalua ja -iloa.
Tuota se kiittämättömyys ja kateus teettää, vie elämänhalunkin lopulta.
Mulla vähän sama tilanne tuon puute listan suhteen mutta tykkään elämästä. Minulla on elämän tarkoitus ja uskon Jumalaan . Kun tämä mielenkiintoinen elämä päättyy alkaa toinen elämä taivaassa Jumalan luona. Sinunkin on mahdollista saada elämään sisältöä. Pyydä Jeesusta elämäsi herraksi. Anna elämäsi hänelle. Kuuntele radio patmosta. Sieltä saat kuulla hyvää opetusta 24 h vuorokaudessa
Silti tuolla miljari ihmistä haluaisi vaihtaa paikkaa kanssasi. Mieti mihin olosuhteisiin olisit voinut syntyä.
Täällä erakkoelmää alkaen toukokuu 2010.
Vierailija kirjoitti:
tilanne on ollut sama jo pari vuotta. minä vain olen
ap
Niin muillakin... 🙄
Korona on kestänyt nyt pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
ap
Tilanne ollut sama 22 v. Minäkin vain odotan.
Joskus voi miettiä voisinko elämäni aikana tehdä jotakin muiden hyväksi? Aina on niitä joilla menee huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä erakkoelmää alkaen toukokuu 2010.
Sama asia mutta alkoi 14.2.2010.
ap