Olen 35-vuotias ja odotan kuolemaa
Elämässä ei ole mitään
ei kavereita
ei naista
ei perhettä
ei rahaa
ei työpaikkaa
ei onnea
Pahaksi onneksi terveyteni on hyvä, joten saattaa tulla pitä odotus...
Kommentit (30)
Voi, surullista kuulla :(
Yksi sinulla kuitenkin voi olla, ja se on Toivo, toivo Jeesuksessa <3 Hän rakastaa sinua ja voi antaa sinulle tarkoituksen elämälle, vaikka nuo luettelemasi puuttuvatkin.
ps. srk:ssa voit saada toivon ja uskon ja Jumalan rakkauden lisäksi myös rakkauden naiseen, siellä on enemmän vapaita naisia kuin miehiä ;) Mutta vaikka ei lykästäisikään, niin usko ja toivo ja rakkaus Jumalalta sulle riittää onneen.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on terveys hyvä niin sulla on kaikki edellytykset saada nuo kaikki muut nyt puuttuvat asiat.
Jos terveys on huono niin loppupeleissä ei noista muista iloa pitkään ole.
Olen ap:n kaltainen, mutta jokusen vuoden vanhempi, ja työpaikka on (ja naisen sijasta halusin miehen). Edellytykset eivät riitä, jos niin ei tapahdu. Ystävät kaikkoavat, miehet eivät ole kiinnostuneet, alan vaihto ei onnistu. Olen täysin yksin. En ole enää edes surullinen siitä, vaan apaattinen. Uusien ystävien hankkiminen ei ole ratkaisu, koska vika on minussa - ne uudet tulevat kaikkomaan ihan yhtä lailla kuin entisetkin ellen osaa muuttaa itseäni. Ja en osaa, kun en tiedä missä on vika.
Kannattaa etsiä kavereita esim. mielenterveyskuntoutujista ja muista elämän ulkopuolelle pudonneista.
Kolmevitosena voi myös lähteä opiskelemaan sairaanhoitajaksi, työllistyminen on taattu. Tradenomi tai vastaava yleistutkinto ei auta yhtä hyvin.
Okei, ap pysy siinä tulen hakemaan...Voit sillä välin kertoa hieman lisää itsestäsi niin tiedän kääntyä kannoilltani jos oletkin ihan kamala ja toivoton tapaus :D
T. Yksinäinen masentunut nainen 37 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Jätät rokotteet ottamatta ja menet baariin.
Jos meinasit, että näin lähtee henki terveestä 35, niin joko sut on täysin aivopesty tai et oo tutkinut luotettavia tilastoja.
Vierailija kirjoitti:
Silti tuolla miljari ihmistä haluaisi vaihtaa paikkaa kanssasi. Mieti mihin olosuhteisiin olisit voinut syntyä.
Niin. Varmaan ap:kin heräisi jos olisi oikeasti loppu lähellä. Nyt vain valittaa. Lue ajankuluksi tätä blogia: https://nnebr.com/hyvaksynko-kuolemantuomion-vai-taistelenko-vastaan/
Vierailija kirjoitti:
Silti tuolla miljari ihmistä haluaisi vaihtaa paikkaa kanssasi. Mieti mihin olosuhteisiin olisit voinut syntyä.
Aina löytyy joku jolla menee objektiivisesti katsoen huonommin.
Argumenttisi on invalidi, ja sille löytyy muistaakseni ihan oma nimikin.
Afrikassa savimajassa asuva ja nälkää näkevälle voi sanoa että ainakin sinulla on jalat tallella, toisin kuin naapurinsavimajan tyyppi joka astui miinaan aiemmin.
Mulla sama tilanne, olen tosin jo 73v että onneksi ei tarvitse enää montaa vuotta odottaa. Yksi syöpä leikattu ja toivon että alkaisi pian uudestaan leviämään.
Täällä sama paitsi olen 33v nainen ja ei ole miestä. Ikääntyvä koira on joten ainakin sen saattelen hautaan ja menen todennäköisesti itse perästä.