Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden suunnitelmanne?

Vierailija
27.12.2014 |

Me ollaan ilmeisesti perheen (2aukuista ja 11v poika) kesken kotona. Mies menee pojan kans ampumaan kaikenmaailman kissanpieruja. Kassillinen roinaa roudattu kotiin tänään.
Tylsää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjaa ja kokaiinia

Vierailija
2/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:08"]Me ollaan ilmeisesti perheen (2aukuista ja 11v poika) kesken kotona. Mies menee pojan kans ampumaan kaikenmaailman kissanpieruja. Kassillinen roinaa roudattu kotiin tänään.
Tylsää.
[/quote] mene mukaan. Tai kutsu ystäviä/ sukulaisia kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:08"]Me ollaan ilmeisesti perheen (2aukuista ja 11v poika) kesken kotona. Mies menee pojan kans ampumaan kaikenmaailman kissanpieruja. Kassillinen roinaa roudattu kotiin tänään.
Tylsää.
[/quote] mene mukaan. Tai kutsu ystäviä/ sukulaisia kylään.
[/quote]
Itseäni ei kiinnosta tuollsisten pommien paukuttelu. Ei niissä oon mitään katsottavaa. Kunnon kauniita raketteja ei voi ostaa, ei.
Minulla vaan yksi ystävä, mutta viettää uuden vuoden kotona kun miehensä kaveri tulee heille. Siskoni kanssa ei juuri tule toimeen ja veljeni perheineen lähtee matkoille.
Ap

Vierailija
4/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kuuteen asti. Saa nähdä mitä sen jälkeen jaksaa :)

Vierailija
5/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ja sopii oikein hyvin

Vierailija
6/6 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemme lastemme, 2v ja 3v, ja mieheni kanssa äitilleni. Tämä on omakotitalo rauhallisella asuinalueella, siellä on mukavampaa olla. Saunomme ja syömme hyvää ruokaa ja ehkä parit pikku paukut päästämme ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi