Myyn sijoitusasunnon ja lähden yli 200 päivän maailmanympäririrsteilylle. Yolo!
Kannattaisikohan?
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008354246.html
Saanen asunnosta vähän reilu 200 000€. Jos ottaa tuon halvimman 60 000$ hytin, niin jää sut vielä rahaa lentolippuihin, veroihin, juomarahoihin ja pariin postikorttiin.
Uhka vai mahdollisuus?
Kommentit (11)
Niinä päivinä, kun seilataan merellä, vois pitää instatiliä matkasta ja kirjoittaa kirjaa.
Alkaiskohan ne sen hyttikopin seinät kaatua päälle?
Mahtaako korona tehdä tepposet ja keskeyttää tuon reissun?
Kiva. Mitä ajattelit tehdä sen jälkeen? Toivottavasti ei ainut sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mitä ajattelit tehdä sen jälkeen? Toivottavasti ei ainut sijoitus.
Jatkaa töitä opettajana varmaan.
Mihin niitä sijoituksia tarvitaan enää? Koska vaan voi tulla joku korona ja se oli sit siinä?
Olis varmaan aika kiva. Siinä ehtisi hyvin tutustua naapureihinkin. Vois ottaa lapsen mukaan ja katsoa sen varttuvan. Laiva olisi sille sitten niin kuin toinen koti.
En tulis toimeen 200 päivää missään risteilyhytissä, vaikka olisi parempikin hytti. Tai laivassa, vaikka olisi isompikin laiva.
Mut mieheni myi muutama vuosi sitten sijoitusasunnon ja alkoi lähteä mukaan mun työkomennuksille. Ne on aina pari kuukautta milloin missäkin, joten siinä näkee paikkoja ja maailmaa, on laivaa enemmän liikkumatilaa sillä(kin) aikaa kun minä olen töissä ja hyttiä paremmat ja omemmat olot omassa asunnossa. Parin vuoden päästä saatan tehdä saman, jos pandemia sallii.
Kyseessä on uhka, ei epäilystäkään.
Tuo risteily vaikuttaa yhtä hauskalta, kuin vasaralla sormeen lyöminen.
Ja sinä vielä maksaisit siitä?
Mahtavaa! Mietin itse juuri eilen samaa kunhan saan myytyä nuo kryptot pois. Nauti reissusta. Minkäs yhtiön reissua mietit?
T:Kryptoykä
Ajatuksena kiva mutta sitten ei välttämättä kuitenkaan. Aika laivassa voi käydä pitkäksi. Kuinkakohan paljon vietetään aikaa maissa laivan ulkopuolella?
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena kiva mutta sitten ei välttämättä kuitenkaan. Aika laivassa voi käydä pitkäksi. Kuinkakohan paljon vietetään aikaa maissa laivan ulkopuolella?
Kai se on mahdollista viettää vaikka kaikki satamassaoloaika laivan ulkopuolella. Ja tuolla laivallakin on tekemistä hyrymycket.
Mahdollisuus. Mukavaa matkaa, nauti!