miks joku mies kävis stalkkaamassa fb:ssä?
Onko jostakin syystä kiinnostunut? Vai täh??? Stalkkaako miehetki oikeesti??
Kommentit (12)
Entä jos en oo työkaveri :( Yyyyh... Nyt vähäntuli olo että musta liikkuu joku ääliö huhu...
Niin mistä sä siis sait tietää että tämä on sua stalkannut edes?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:55"]Niin mistä sä siis sait tietää että tämä on sua stalkannut edes?
[/quote]no jos kerran fb alkaa ehottelemaan kaveriksi jotain random tyyppiä, jonka kans ei oo ees yhteisiä kavereita paljoa tai ollenkaan
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:55"]Niin mistä sä siis sait tietää että tämä on sua stalkannut edes? [/quote]no jos kerran fb alkaa ehottelemaan kaveriksi jotain random tyyppiä, jonka kans ei oo ees yhteisiä kavereita paljoa tai ollenkaan
[/quote]No en nyt tuohon menisi luottamaan kuitenkaan...
Älkää laittako julkaisuja julkisena muotona.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:55"]Niin mistä sä siis sait tietää että tämä on sua stalkannut edes? [/quote]no jos kerran fb alkaa ehottelemaan kaveriksi jotain random tyyppiä, jonka kans ei oo ees yhteisiä kavereita paljoa tai ollenkaan
[/quote]
Näin.
Kaveriehdotukset on täysin randomeita. Yhteisiä kiinnostuksenkohteita tai kavereita, kaverinkavereita jne.
Tai sit itse olet käynyt miehen fb profiilissa...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:58"]
[/quote]
Näin.
Kaveriehdotukset on täysin randomeita. Yhteisiä kiinnostuksenkohteita tai kavereita, kaverinkavereita jne.
[/quote]en menis ihan noin vannomaan...kyllä niissä kaveriehdotuksissa joku juju on :)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:58"]
[/quote]
Näin.
[/quote]en menis ihan noin vannomaan...kyllä niissä kaveriehdotuksissa joku juju on :)
[/quote]
Julkaisut vain kavereille. Onko vaikeaa?
Face ehdottaa kaikille uusia kavereita ja normaalisti ne on kavereitten kaverilistalta poimittuja "joita saatat tuntea". En tunne niitä ja mun jutut ei ole julkisia niin ei ole mitään stalkattavaa. Hommatkaa järki.
Et ehkä ole ainoa?
Itse stalkkasin juuri vastikään kaikki työkaverit jotka nimeltä muistin ihan vaan uteliasuuttani ja jäin kyllä sitten miettimään että mitä jos joku niistä miehistä nyt sitten luulee mun olevan kiinnostunut tai jotain...