Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ylipainoinen kaunis nainen

Vierailija
27.12.2014 |

Kysy jotain

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mut mahdoton yhtälö :(

Vierailija
2/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista läskiä ei ole. Sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sait itseluottamuksen pitää itseäsi kauniina? Aika poikkeavaa, mutta hienoa.

Vierailija
4/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:38"]Mistä sait itseluottamuksen pitää itseäsi kauniina? Aika poikkeavaa, mutta hienoa.
[/quote]
koska usein kuulen olevani kaunis. Pukeudun hyvin ja kasvoni ovat erittäin kauniit.

Vierailija
5/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot voi olla ylipainoisellakin ihan nätit siitä keskeltä, jos rajaa pois leukoja ja poskea.

Vierailija
6/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ämmät jaksaa jauhaa kauneudestaan. 

Sama kun minä toistelisin peilin edessä "sulla in iso muna, sulla on iso muna" ja sitten tekisin aloituksen "mulla on iso muna". 

Vierailija
7/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:43"]Ärsyttää kun ämmät jaksaa jauhaa kauneudestaan. 

Sama kun minä toistelisin peilin edessä "sulla in iso muna, sulla on iso muna" ja sitten tekisin aloituksen "mulla on iso muna". 

[/quote] miehet on jo vuosi kymmeniä rääkyny kuin kauneus on tärkein asia naisessa. Naiset ei koskaan juurikaan pidä isoa kullia miehen tärkeimpänä ominaisuutena. Mistä luulet että johtuu? Ps. Itselleni ulkoinen kauneuteni on sivuseikka.

Vierailija
8/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ylipainoinen nainen ja tiedän että ap puhuu paskaa.Ylipaino ei vaan ole kaunista selitä asia päässäsi kuten tahdot.Se että sulle sanoo jotkut sun olevan kaunis ei susta oikeasti kaunista tee.Rumatkin kuulevat samaa mantraa välillä! Jos ylipainoinen olisi kaunis miksi xl naiset eivät menesty esim.miss maailma kisoissa ym? Tai heitä ei näy vaikka Victoria Secrets malleina? Ylipaino piilottaa kauneuden läskien sekaan.

Vierailija
9/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:55"]Olen itse ylipainoinen nainen ja tiedän että ap puhuu paskaa.Ylipaino ei vaan ole kaunista selitä asia päässäsi kuten tahdot.Se että sulle sanoo jotkut sun olevan kaunis ei susta oikeasti kaunista tee.Rumatkin kuulevat samaa mantraa välillä! Jos ylipainoinen olisi kaunis miksi xl naiset eivät menesty esim.miss maailma kisoissa ym? Tai heitä ei näy vaikka Victoria Secrets malleina? Ylipaino piilottaa kauneuden läskien sekaan.

[/quote]
se, että sä et ole kaunis, ei tarkoita, ettei kukaan muu olisi.

Vierailija
10/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:55"]Olen itse ylipainoinen nainen ja tiedän että ap puhuu paskaa.Ylipaino ei vaan ole kaunista selitä asia päässäsi kuten tahdot.Se että sulle sanoo jotkut sun olevan kaunis ei susta oikeasti kaunista tee.Rumatkin kuulevat samaa mantraa välillä! Jos ylipainoinen olisi kaunis miksi xl naiset eivät menesty esim.miss maailma kisoissa ym? Tai heitä ei näy vaikka Victoria Secrets malleina? Ylipaino piilottaa kauneuden läskien sekaan.

[/quote]
[/quote]
En ole nähnyt ketään ylipainoista kaunista naista.Laita linkkejä tai nimiä? Läski vaan on rumaa vaikka niiden keskellä olisi kaunis nainen ei se kauneus fläsän seasta näy:( Naamassa esim.kaksoisleuka tai paksut posket peittävät kauniit piirteet.Ja edelleen jopa rumiakin kehutaan joskus kauniiksi joten se ei todista mitään.Universaaliin kauneusihanteeseen ei läski kuulu friikit on asia erikseen.

Vierailija
11/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 15:55"]Olen itse ylipainoinen nainen ja tiedän että ap puhuu paskaa.Ylipaino ei vaan ole kaunista selitä asia päässäsi kuten tahdot.Se että sulle sanoo jotkut sun olevan kaunis ei susta oikeasti kaunista tee.Rumatkin kuulevat samaa mantraa välillä! Jos ylipainoinen olisi kaunis miksi xl naiset eivät menesty esim.miss maailma kisoissa ym? Tai heitä ei näy vaikka Victoria Secrets malleina? Ylipaino piilottaa kauneuden läskien sekaan.

[/quote]
[/quote]
En ole nähnyt ketään ylipainoista kaunista naista.Laita linkkejä tai nimiä? Läski vaan on rumaa vaikka niiden keskellä olisi kaunis nainen ei se kauneus fläsän seasta näy:( Naamassa esim.kaksoisleuka tai paksut posket peittävät kauniit piirteet.Ja edelleen jopa rumiakin kehutaan joskus kauniiksi joten se ei todista mitään.Universaaliin kauneusihanteeseen ei läski kuulu friikit on asia erikseen.

[/quote]
no kaksoisleukaa ei juurikaan ole. Posketkaan eivät ole paksut. :)

Vierailija
12/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli esimerkki:)samalla tavalla läski pilaa lantion kaaren, takapuolen pyöreyden tau jalkojen sirouden.Voi olla "kaunis ylipainoinen" mutta ei pelkästään " kaunis" kuten normaalipainoinen nainen.Vähän sama kuin että näkee hyvin silmälaseilla tai kävelee kovaa kainalosauvoilla.Ilman niitä olisi kuitenkin "parempi" vaikka näkisikin likinäköiseksi hyvin rilleillä:)

Vierailija
13/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kaunis ylipainoinen nainen. Minulla on selkeät, vahvat piirteet, virheetön iho, todella kaunis hymy, kaunis kaula ja kurvit kohdallaan. Kukaan ei ole ala-asteen jälkeen haukkunut rumaksi. Siitäkin huomaa tämän palstan haukkujien henkisen tason. T. 166cm / 75kg / 110-80-110

Vierailija
14/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

>läski
>kaunis
Valitse toinen. Voit pakata läskisi ja lähteä

Vierailija
15/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:26"]Minäkin olen kaunis ylipainoinen nainen. Minulla on selkeät, vahvat piirteet, virheetön iho, todella kaunis hymy, kaunis kaula ja kurvit kohdallaan. Kukaan ei ole ala-asteen jälkeen haukkunut rumaksi. Siitäkin huomaa tämän palstan haukkujien henkisen tason. T. 166cm / 75kg / 110-80-110
[/quote]
Et ole kovin lihava mutta laita tohon vaikka 10 kg lisää...Ylipainoinen on laaja käsite ja noilla mitoilla voit olla kaunis nuorena.Pari lasta ja 10 vuotta ikää lisää niin johan roikkuu!Mutta sinua vaikka 20 kg lihavampi ei kaunis edes nuorena.

Vierailija
16/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: Et ole.

Vierailija
17/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:30"]Et [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:26"]Minäkin olen kaunis ylipainoinen nainen. Minulla on selkeät, vahvat piirteet, virheetön iho, todella kaunis hymy, kaunis kaula ja kurvit kohdallaan. Kukaan ei ole ala-asteen jälkeen haukkunut rumaksi. Siitäkin huomaa tämän palstan haukkujien henkisen tason. T. 166cm / 75kg / 110-80-110
[/quote]
Et ole kovin lihava mutta laita tohon vaikka 10 kg lisää...Ylipainoinen on laaja käsite ja noilla mitoilla voit olla kaunis nuorena.Pari lasta ja 10 vuotta ikää lisää niin johan roikkuu!Mutta sinua vaikka 20 kg lihavampi ei kaunis edes nuorena.
[/quote]

Olen 30 eli en mikään kovin nuori enää. Laihuus ei sovi parikymppisiä vanhemmille naisille.

Vierailija
18/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:22"]Se oli esimerkki:)samalla tavalla läski pilaa lantion kaaren, takapuolen pyöreyden tau jalkojen sirouden.Voi olla "kaunis ylipainoinen" mutta ei pelkästään " kaunis" kuten normaalipainoinen nainen.Vähän sama kuin että näkee hyvin silmälaseilla tai kävelee kovaa kainalosauvoilla.Ilman niitä olisi kuitenkin "parempi" vaikka näkisikin likinäköiseksi hyvin rilleillä:)
[/quote]
Perse on pyöreä ja kiinteä eikä selluliittia ole ollenkaan. Vatsaa on vähän, mutta vaatteet päällä näyttää litteältä. Olen kaunis.

Vierailija
19/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 16:22"]Se oli esimerkki:)samalla tavalla läski pilaa lantion kaaren, takapuolen pyöreyden tau jalkojen sirouden.Voi olla "kaunis ylipainoinen" mutta ei pelkästään " kaunis" kuten normaalipainoinen nainen.Vähän sama kuin että näkee hyvin silmälaseilla tai kävelee kovaa kainalosauvoilla.Ilman niitä olisi kuitenkin "parempi" vaikka näkisikin likinäköiseksi hyvin rilleillä:)
[/quote]
Perse on pyöreä ja kiinteä eikä selluliittia ole ollenkaan. Vatsaa on vähän, mutta vaatteet päällä näyttää litteältä. Olen kaunis.
[/quote]
Edelleen jos olet 166 cm ja 75 et ole kovin läski ja voit näyttää siltä kuten kuvailit joten turhaa on jankkaus.Mutta esim.166 cm ja 100 kg on takuulla ruma eikä voi olla kiinteävatsainen ja peppuinen.Näihin aloituksiin olisi hyvä saada paino mukaan koska ylipainoisella ja ylipainoisella on eroa.

Vierailija
20/23 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Piia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän