Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä? Teini tilasi syksyllä pitkän toppatakin netistä.

Vierailija
27.12.2014 |

Ei ole kertaakaan suostunut pitämään vaan käyttänyt lisäksi ostettua hiihtoon ja luisteluun ajateltua toppatakkia. Tilattu takki maksoi 70 euroa ja ärsyttää kun jää käyttämättä ellei pikkusisko huoli muutaman vuoden kuluttua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mahtuisi sulle?

Vierailija
2/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei käytä myisin sen pois, enkä jatkossa enää antaisi teinin itse päättää mitä tilataan, tai jos takki olisi ostettava ostaisin vain sen yhden takin enkä joka tarkoitukseen omaa takkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mulle kävi nuorempana usein noin, onneksi äiti otti huumorilla mutta kertoi kyllä että peli ei vetele jatkossa ;)

Vierailija
4/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli vasta nyt sellaiset säät, että teini voi käyttää jo lokakuussa hankittua pitkää toppatakkiaan. Jospa teilläkin otetaan se nyt käyttöön?

Vierailija
5/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä se sääntö, että yksi uusi takki ja yhdet uudet kengät per vuosi. Sain valita mieleiseni, mutta toista ei ostettu jos se mieleinen ei kelvannutkaan vähän ajan päästä.

Vierailija
6/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, monestiko aikuisillakin sattuu tuollaisia huteja? Tuskin tarkoituksella ostattanut turhaan.

Vierailija
7/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan netistä ostetuissa parin viikon palautusoikeus. Miksette paketin saavuttua palauttaneet? Monestihan noista vaatteista näkee paremmin vasta kotona kokeillessa, että miten istuu ylle.

Vierailija
8/8 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta on tullut pakkaset eli alkaa olla pitkälle takille käyttöä. Mullakin ollut kaapissa vanha pitkä takki, jota olen käyttänyt pakkastalvina. Lisäksi tosiaan hutiostoksia tulee kaikille. Ehkä takin voi laittaa kirppikselle? (Onneksi 70 e takki ei ole edes kaikista kallein, ja jos tarve, nyt saa alennuksista vaikka halvemmalla mieluisamman.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän