Perheen haluava mies halusi ehdottomasti tutustua vela-naiseen
Niille jotka ei siis tiedä, vela = vapaaehtoisesti lapseton.
Sain netin deittisivustolla viestiä eräältä mieheltä. Sen profiilissa oikein erikseen luki että haaveilee naisesta jonka kanssa perustaa perhe, entisetkään lapset ei haittaa ja olisi tärkeää että ainakin tulevaisuudessa haluaisit lapsia / lisää lapsia.
Kirjoitin hänelle takaisin että harmi kun meidän haaveet tulevaisuudesta on niin erilaiset, olen vela niin en taida olla sitä mitä haet.
Kaikesta huolimatta mies haluisi silti tutustua, alkoi tulemaan viestiä että "kai me voitais silti yrittää tutustua?", "Käydään nyt edes kerran kahvilla ja katsotaan synkkaako" ynnämuuta. Miksi? Jos toinen hakee naista jonka kanssa perustaa perhe ja minä en halua perhettä koskaan niin me ollaan kyllä täysin eri planeetalta. Vaikka mies olisi muuten mukava niin ei se poista tosiasiaa ettei me kyllä parisuhteeseen sovita ja sen tietää jo etukäteen jos näin suuressa asiassa ollaan ihan eri mieltä. Eikä tuollaiseen suhteeseen kannata alkaa sillä siinä tuhlaa vaan aikaa kun viimeistään siinä vaiheessa kun tulee puheeksi lapset menee lusikat jakoon. Enkä mä halua viedä keneltäkään mieheltä oikeutta tulla isäksi halutessaan.
Onko jotkut vaan niin epätoivoisia että pakko saada joku nainen vaikka ajatusmailma ei millään tasolla kohtaa tai että jotkut ei vaan ota velautta tosissaan vaikka kuinka monta kertaa yrittäisi vääntää asian ratakiskosta?
Kommentit (12)
Miksi otit mieheen alunperinkään yhteyttä kun tulevaisuuden toiveenne on niin erilaiset. Varmasti sieltä olisi löytynyt veloja miehiä. Olet outo.
Tämä on yksi niistä asioista, joiden ihmiset kuvittelevat jotenkin ratkeavan itsestään ajan kanssa, jos vain pari rakastaa toisiaan. Ei ratkea! Kumpikaan ei saa, mitä haluaa, koska teki kummin päin vain, joutuu toinen aina elämään sen tietoisuuden kanssa, että toinen olisi halunnut toisenlaisen elämän. Kaikki pääsisivät vähemmällä, jos ihmiset olisivat rehellisiä itselleen ja toiselleen alusta alkaen. Itse olen pettynyt parikin kertaa suhteessa, kun mies on antanut ymmärtää, että hänellä on samanlainen arvomaailma kuin minulla, mutta ajan kanssa on käynyt ilmi, ettei olekaan. En tajua tällaista käyttäytymismallia ollenkaan - siinähän pettyy mieskin yhtä lailla, kun huomaa, että elän juuri niin kuin olin ilmoittanutkin eläväni ja hän oli salaa toivonut muuta.
Pillua se hakee ja sitä saattaisi saada myös sinulta.
jotkut on oikeasti niin epätoivoisia että kuka vain kelpaa, tuo mies vaikuttaa juuri sellaiselta
Ehkä se ajattelee klassisesti, että sun mieli muuttuu...
En kyllä ymmärrä ihmisiä, jotka lähtee suhteeseen, jossa ollaan tuosta asiasta eri mieltä. Kaveripiirissäni pari paria eronnut vuosien jälkeen tuon erimielisyyden takia. Itse valitsin heti vela-miehen :)
Onnea etsintään!
Hän voi tosiaan ajatella, että sinä kyllä muutat vielä mielesi myöhemmin, kunhan. Mutta voi myös olla, ettei perhe olekaan hänelle itselleen niin tärkeä kuin hän antaa profiilissaan ymmärtää. Ja sitten on sekin mahdollisuus, että hänestä parin vuoden suhde todella hyvän naisen kanssa on parempi kuin loppuelämän suhde ihan kivan naisen kanssa.
Ei toisen ajatuksia voi luotettavasti päätellä.
On ehkä kirjoittanut profiiliin haluavansa perheen siksikin, että se saattaa tuntua naisista houkuttelevalta. Joka tapauksessa, ei kannata tuhlata aikaa tuollaiseen tyyppiin, kun lapsia haluamattomiakin miehiä on niin paljon.
Eivät miehet lue niitä tekstejä. Katsovat kuvan ja ottavat yhteyttä jos miellyttää.
Paa "Vela"-rintamerkki kuvaan niin ehkä saattaa mennä läpi. Ehkä.
(Ihan hyvin ymmärrän miksi naiset ei useimpiin yhteydenottoihin deittifoorumeilla vastaa: ne yhteydenototkin ovat täysin satunnaisia "josko tuolta irtoais" -tyyppisiä. Ole siinä sitten pilluhaukalle kohtelias.)
Hieman OT: Minä ihmettelin aikoinaan vähän saman tyyppistä asiaa eli sitä, miksi jotkut miehet halusivat ehdoin tahdoin ängetä mm. kahville yms. kanssani, vaikka hyvin selkeästi deitti-ilmoituksessani toin esiin sen, että olen lesbo enkä ole kiinnostunut miesseurasta, en edes kaverina.
Joillain miehillä on kummallinen käsitys itsestään :olkoon nainen ihan mitä hyvänsä ja halutkoon mitä hyvänsä, kaikki muuttuisi toiseksi kun vaan suostuisi kohtaaman tämän superadoniksen. Siinä vela alkaisi hinguta perhettä ja lesbosta tulisi suit sait sukkelaan hetero jne.
Vierailija kirjoitti:
Hän voi tosiaan ajatella, että sinä kyllä muutat vielä mielesi myöhemmin, kunhan. Mutta voi myös olla, ettei perhe olekaan hänelle itselleen niin tärkeä kuin hän antaa profiilissaan ymmärtää. Ja sitten on sekin mahdollisuus, että hänestä parin vuoden suhde todella hyvän naisen kanssa on parempi kuin loppuelämän suhde ihan kivan naisen kanssa.
Ei toisen ajatuksia voi luotettavasti päätellä.
Hän oli nimenomaan tällainen "kyllä hän mielensä muuttaa kun tajuaa kuinka upea pakkaus olen". Ei siis ota tosissaan toisen mielipidettä.
SEKSI.
Se on aina syynä siihen, miksi perheen haluavat miehet lähestyy vela-naisia tai hedelmällisen iän ylittäneitä naisia. Just for fun.
Varmaan oli helpon seksin perässä. Haaveilee seksistä paljaalla, kun luottaa että sinulla on pillerit vahinkoraskauksien 100% ehkäisemiseksi.