Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Royal Caribbean järjestää 9 kk kestävän maailmanympäriristeilyn. Menisitkö?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin, jos pääsisi ilmaiseksi ja olisi pykälä, että saisi lopettaa matkan kesken, jos tulisi tylsää. En siis ostaisi koko risteilyä enkä osaakaan risteilystä.

Vierailija
22/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Aikoinaan tuli tehtyä keikkatöitä laivalla. Ei nyt moisen tasoisella risteilijällä, mutta kuitenkin. Koneellinen ilmastointi, siellä botskilla aina vaan. Jumissa tuhansien ihmisten kanssa, joiden seuraa ei voinut valita. 

Isommalla omalla purjeveneellä Välimerellä tai Karibialla taasen, siinä hulahtaisi miellyttävällä tavalla kuukausi jos toinen. 9kk siinäkin jo liian pitkä aika kerralla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme kertaa viikon RCLn risteilyllä. Ihania reissuja, mutta 9 kk kuulostaa vähän pitkälle. Ei niihin laivoihin helpolla kyllästy. Ohjelmaa on aamusta yöhön ja ruokaa 24/7.

Vierailija
24/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi liian pitkä aika, en lähtisi. Kuukausi voisi olla maksimi.

Vierailija
25/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kärsin helposti merisairaudesta. En usko, että pitäisin myöskään laivojen tunnelmasta. 9 kk on todella pitkän aika.

Vierailija
26/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennäkin.

Painon nousua pitäisi varoa kyllä ihan tosissaan tuollaisella reissulla.[/quote

😀 tätä mietin kans! Tulis varmaan kiitettävästi vedettyy buffassa naposteltavaa ja viinit päälle! Mut juu! Lähtisin!

Vierailija
27/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri tuon risteilyn aikataulua. Voisi olla kiinnostava Välimerelle asti (lähtö Miamista, kiertää karibiaa ja siitä etelä-amerikan rannikkoa alas antarktikselle ja sieltä toista rannikkoa ylös aina LA asti, sieltä hawaijile, oceaniaan ja Aasiaan. Intian ja Arabian niemimaan kautta välimerelle. Siinä vaiheessa hyppäisin pois.

Voisin hyvinkin kuvitella osallistuvani, jos hytti olisi iso ja siinä olisi terassi. Meripäivinä voisi hyödyntää laivan liikuntapalveluja ja lukea, kohdepäivinä näkisi sellaisia kohteita, joihin ei tulisi erikseen lähdettyä ( Karibia, brasilia, Argentiina, Antarktis, Chile, machu Picchu, hawaiji, Japani, kiinanmuuri, Hong Kong, taj mahan, Oman, Petra, Israel jne.).

Minulla on vielä useammassa kohteessa tuttuja, joten treffit vuosien vuosien jälkeen olisi kiva lisä reissuun.

Vierailija
28/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ilman muuta ja jotain tuollaista olen suunnitellutkin eläkkeen alkamisen juhlistamiseksi. En lähtisi tuonne muiden ihmisten seuraa hakemaan, vaan nauttimaan helposta maailman ympäri matkustamisesta ja uusien paikkojen näkemisestä. Tuonne voisi ottaa mukaan samoja viihdykkeitä, joiden parissa aika kuluu kotonakin, joten en koe tylsistymistäkään mahdollisena ongelmana. 

Vierailija
29/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiva todella seilaa sen 9 kuukautta, mutta siihen voi ostaa myös lyhyemmän risteilyn muutaman sataman välillä. Harvat kai sen täyden 9 kuukauden risteilyn tekee.

Vierailija
30/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sinne ottaa lemmikin mukaan?

Vierailija
31/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mua ei ole saanut edes normiristeilyille yli kymmeneen vuoteen. Painajaismaiselta kuulostaa, vaikka puitteet olisi miten ylelliset.

Vierailija
32/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman kerran ollut noilla 1-2 viikon risteilyillä ja viihdyn laivoilla hyvin. 9 kk voisi kyllä olla jopa minulle liikaa.

Vierailija
33/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ollut 2 kertaa viikon karibian risteilyillä ja olin tylsistyä kuoliaaksi.

Miksi menit uudestaan?  ; )

Vierailija
34/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollisuutta tarjottaisiin ja poissaolo töistä ei olisi ongelma, niin ottaisin vastaan, ei mulla oikeesti kotona ole yhtään sen parempaa tekemistä. Tuolla nyt näkis jotain uutta muutaman päivän välein, täällä kaikki on yhtä ja samaa.

Vierailija
35/35 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen ollut 2 kertaa viikon karibian risteilyillä ja olin tylsistyä kuoliaaksi.

Jos menit kaksi kertaa, vaikka jo ensimmäinen oli tylsä, niin miksipä et menisi kolmannenkin kerran?