Royal Caribbean järjestää 9 kk kestävän maailmanympäriristeilyn. Menisitkö?
Kommentit (35)
Voisin mennäkin, mutta eihän tässä jouda. Niissä on kuulemma koko ajan niin upeaa ohjelmaa, että aika ei tule pitkäksi. Niissä on kylläkin vaarana painon nousu, koska hyvää ruokaa on tarjolla yötä päivää.
Jos laiva olisi täynnä suomalaisia, ei eläkeläisiä, niin menisin.
En kestäisi sellaisten teryleeni-seniilien, jotka ovat risteilyjen yleisin matkustajaporukka, seurassa viikkoakaan.
Voisin mennäkin.
Painon nousua pitäisi varoa kyllä ihan tosissaan tuollaisella reissulla.
En menisi 9 kuukauden risteilylle, koska yleensä niillä risteilyillä on liikaa ns junttiporukkaa ja ajatus siitä, että olisin keskellä merta samassa tilassa junttien kanssa pääsemättä pakoon...
Mutta tahoisin mennä 7-14 päivän risteilylle, joka kiertäisi pohjoismaiden rannikkoja ja ehkä 24 h pysähdyksellä jossain skotlannin rannikolla
Vierailija kirjoitti:
En kestäisi sellaisten teryleeni-seniilien, jotka ovat risteilyjen yleisin matkustajaporukka, seurassa viikkoakaan.
Jotkut sitä ovat pohjattoman ylimielisiä muita ihmisiä kohtaan.
En lähtisi. Olen ollut Välimeren risteilyllä, kesti viisi päivää ja oli täysin riittävä aika. Kävi vielä päivittäin eri satamissa eli laivasta sai poistua, mutta silti aika puuduttavaa. Ja sitä ruokaa oli tosiaan koko ajan vapaasti tarjolla. Ja juomaa. Kaikki siis sisältyi siihen risteilyhintaan.
En. Olen ollut 2 kertaa viikon karibian risteilyillä ja olin tylsistyä kuoliaaksi.
En lähtisi laivalla valtamerelle ikinä kun aiemmin tänä vuonna se kokonainen valtava karjankuljetusrahtilaiva kaatui myrskyssä Etelä-Kiinanmerellä ja katosi. Vain yksi miehistön jäsen löytyi elossa.
En. Pitkästyisin seuraan. Muut olisivat kuitenkin vain eläkeläisiä.
Kyllästyisin samojen naamojen katseluun jo viikossa.
9kk laivassa kuulostaa painajaiselta, eli en menisi.
Kyllä jos se uppoa. Saaristoa on hyvä katsella . Tulivuoria ja merta voi vaikka maalata tauluja kuvata . Uida. Tehdä retkiä . Kyllä. YouTube la Palma 🌋 tulivuoren gehennamassaa. Palavaa Tulikivi .
Mariellalla oli aina kivaa ja tuli nähtyå maailmaa.
En menisi. Mulle tekee vaikeaa olla edes muutamaa yötä pois kotoa.
Ei ole sellaisia rahoja ja vaikka olisikin, en taitaisi lähteä, pitkästyisin niin pitkällä reissulla siihen laivaan.