Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaatko että muut naiset kadehtivat sinua kun olet onnistunut pitämään miehesi ja liitto ollut pitkä?

Vierailija
23.10.2021 |

Onko jotain mitä teet paremmin kuin nämä jotka ei ole onnistuneet?

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on luuserimies, joka yrittää provoilla täällä ja estää naisia eroamasta hänenlaisistaan.

Vierailija
2/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tämän kysymyksen kohderyhmää, mutta itseäni ainakin surettaa hyvä ystäväni, joka sinnittelee pitkässä liitossa, joka on täynnä tyytymättömyyttä, pettymystä ja surua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisia joutua "pitämään miestä". Mies on kanssani vapaasta tahdosta ja on vapaa lähtemään koska vaan, mutta hän haluaa olla kanssani. Mitä joudut tekemään, että voit pitää miehesi?

Vierailija
4/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ainakin siskoni on katkera. Haukkui miestäni hinttariksi kun mies hoiti lapsiamme todella sujuvasti vastasyntyneestä asti ja jäi koti-isäksi yli vuodeksi kun nuorin lapsemme oli 8kk. Liittomme on kestänyt 15 vuotta ilman ihmeempiä säröjä.

Siskoni on nykyään YH ja hänen exllä oli vanhanaikaiset käsitykset perheen roolijaosta, ei osallistunut lapsen hoitoon käytännössä lainkaan eikä osallistunut kovin moneen kotiaskareeseen. Sisko väsyi ja uupui, kun hoiti kodin ja lapsen oman päivätyön lisäksi. Harmittaa siskon lapsen puolesta, mutta sen siitä saa kun valitsee arvokonservatiivin miehen passattavaksi. Hieno miehen malli lapsellekin.

Vierailija
5/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hieno esimerkki siitä, kuinka naisen arvo nykypäivänä ei enää määrity (pitkän) avioliiton eli miehen kautta - vaikka jotkut dinosaurukset vielä yrittävät niin viestittää. Tietysti on hienoa, jos kaksi ihmistä elävät hyvän elämän yhdessä.

Vierailija
6/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Vierailija
7/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut eivätkä ole kateellisia.

Vierailija
8/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadehdi vaan mietin, että onpa mies/nainen osannut peittää pettämisensä kätevästi,

kun liitto kestää noinkin pitkään kestää.

Vierailija
9/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hieno esimerkki siitä, kuinka naisen arvo nykypäivänä ei enää määrity (pitkän) avioliiton eli miehen kautta - vaikka jotkut dinosaurukset vielä yrittävät niin viestittää. Tietysti on hienoa, jos kaksi ihmistä elävät hyvän elämän yhdessä.

En ymmärrä. Mitä tuo tarkoittaa?

Vierailija
10/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla on parisuhteen lisäksi oma elämä. Saatamme matkustaa yksin tai kaverin kanssa, usein toki yhdessä lasten kanssa. Seksiä on melko aktiivisesti, pari kertaa viikkoon, mutta koen laatu korvaa seksin määrän, enempää tuskin kaipaamme.

En tiedä, kumpi aiheuttaa enemmän kateutta, pitkä suhde vai vapaudet. Kateellisuutta olen havainnut enemmän miehissä kuin naisissa. En ole nimittäin pisaran vertaa mustasukkainen luonne, ja luotan mieheeni.

Vierailija
11/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suhteeni kesti 20 vuotta. Paskaa se oli viimeiset vuodet. En kadehdi muiden liittoja siksi.

Vierailija
12/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja oma pitkä avioliittoni tuntuu olevan joillekin naisille ongelma.

Vierailija
13/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan huomannut, että kukaan olisi asiaa kadehtinut. 30 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
14/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suurin osa naisystävistäni on vielä pitemmissä liitoissa kuin minä. Sen sijaan muutama miespuolinen kaveri on kyllä kade.

Vierailija
15/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa onnellinen 25 vuotta ja suurin osa ystävistäni on ollut onnellisissa parisuhteissansa ainakin saman verran, osa kauemminkin. Yhden rakas mies ja lasten isä kuoli 55 vuotiaana.

Vanhempani ovat olleet yhdessä yli 50 vuotta, samoin appivanhemmat ja onnellisempia ihmisiä saa etsiä. Olen jutellutkin mieheni kanssa, että tunnemme lähinnä onnellisessa pitkässä parisuhteissa olevia ihmisiä, joilla on kaikki asiat mukavasti. Myös naapureissa asuu todella kauan yhdessä olleita ihmisiä ja toisella puolen tietääkin asuu pariskunta, joka on ollut yhdessä jo 65 vuotta. He käyvät kävelyllä käsi kädessä.

En ole siis huomannut mitään kateellisuutta, sillä suurimmalla osalla ihmisistä on ihan samalla tavalla hyvin asiat.

Ap on siis nyt vain hyvä ja lopettaa hörhöilynsä.

Vierailija
16/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muut ihmiset tietäisivät edes, että minulla on mies, saati siitä, kuinka pitkä liittomme on? Ihan läheisimpiä sukulaisia ja ystäviä lukuun ottamatta?

Vierailija
17/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja oma pitkä avioliittoni tuntuu olevan joillekin naisille ongelma.

Kuonka pitkä avioliitto? Vuoden? Ja se taitaa olla ongelma vain anopillesi, kun hän ei oikein jaksaisi sinua.

Vierailija
18/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä koskaan huomannut, että kukaan olisi asiaa kadehtinut. 30 vuotta ollaan oltu yhdessä.

Ja tähän vielä, mitä teen paremmin? Kyllä se suhde kestääkseen vaatii ihan molemmilta osapuolilta yritystä, ei sitä kukaan yksinään saa toimimaan. Mutta vanha viisaus, jonka lukio-opettajani joskus sanoi tuntuu kyllä pitävän paikkansa: "rakkaus on aika pitkälti sietämistä".

Vierailija
19/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämään miehesi? Et siis ole miehellesi tärkeä?

Vierailija
20/70 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä liitto ei välttämättä ole hyvä liitto. Pituus ei kerro suhteen laadusta. Esim. serkkuni äiti oli naimisissa enohirviön kanssa kymmeniä vuosi. Pakoili tuota kännikalaa, soitti kellarista, ettei uskalla mennä kun kotiin jne. En todellakaan kadehtinut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan