Mieheltä löytyi sukupuolitautina herpes. Väittää ettei ole pettänyt.
Onko edes mahdollista ettei ole pettänyt? Olemme olleet yhdessä yli 10v., ei mitään oireilua kummallakaan aiemmin. Miehellä oli muutamia suhteita ennen minua, minulle mies on ainoa kumppani.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:49"]Älkää olko sinisilmäisiä niiden ukkojenne kans
[/quote]
Lue se kommentti 8 idiootti
Seo jännä miten naiset puolustelee pettäviä naisia mutta auta armias jos mies vilkaseekaa muuta naista...
Sain syksyllä rakkuloita alakertaan, samalla pientä lämpöä ja kipeä olo. Rakkulat olivat todella tuskaisia, istuminenkin sattui. Tämä oli ensimmäinen herpestartuntani enkä ollut pettänyt. Suhdetta takana viisi vuotta joten tietenkin painelin lääkäriin savu päästä nousten ajatellen että nytpä mies jäi kiinni ja että lähtee pihalle heti kun lääkäristä kotiudun. Lääkäri sanoi kuitenkin että ei mies ole välttämättä pettänyt ja että mies useammin on oireeton kantaja ja että on hyvinkin mahdollista että on tartuttanut herpeksen minuun vasta nyt vuosien jälkeen. Mies taas ei uskonut että olisi mikään kantaja koska hänen kyntämät peltonsa ovat aina olleet puhtaita, ennen minua siis, ja epäili että olen itse loikannut vieraissa. Hetken päästä mietti että on joskus joku pieni näppy ollutkin hepissä mutta tosi pienenä ja lievänä... ai että tuntui hyvältä kertoa että taisi hänenkin pelloissaan aikanaan pientä tautia olla.
Jättäkää ne ukot! Minä voisin ottaa ap:n ukon.
No niin. Ei herpesvirukset tuollalailla käyttäydy että tartunnan saa joskus ja sitten kymmenen vuoden päästä se yhtäkkiä aktivoituu. Yhdeksälläkymmenellä prosentilla ihmisistä tauti nimittäin aktivoituu, uusii muutamia kertoja ensimmäisenä vuonna tartunnan saannin jälkeen ja sitten latenssiaika saattaa pidentyä - tai sitten ei. Miehesi on todennäköisesti saanut tartunnan hiljattain. Herpeksen ilmaantumisväli voi olla tämän jälkeen mitä vaan.
Mulla on herpes, joka oireili 18 vuotta sitten. Sen jälkeen ei mitään kertaakaan, mutta voihan se puhjeta milloin tahansa uudestaan. En kyllä noin heppoisin perustein syyttäisi miestä yhtään mistään.
Joo kyllähän tässä nyt av-mammaraati luokittelee ap.n vainoharhaiseksi. Kyllähän teillä on ollut oireettomana kymmenisen vuotta huuliherpes mikä yhtäkkiä alkaa vaan ukon alapäässä oireilla. Kyllähän se on todennäköisin vaihtoehto :DDD
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:46"]Joo kyllähän tässä nyt av-mammaraati luokittelee ap.n vainoharhaiseksi. Kyllähän teillä on ollut oireettomana kymmenisen vuotta huuliherpes mikä yhtäkkiä alkaa vaan ukon alapäässä oireilla. Kyllähän se on todennäköisin vaihtoehto :DDD
[/quote]
Mulle puhkesi alapää herpes ennen kuin edes olin harrastanut seksiä. 15-vuotiaana, virus oli HVS1, joka oli oireettomana minulla ja sitten puhkesi alakertaan. Yhdenkään ihmisen kanssa en ollut ollut minkäänlaisessa seksuaalisessa kanssa käymisessä. Olin saanut viruksen jo lapsena siis.
onko kummallakaan huuliherpestä? itse sain parikymppisenä sinkkuna herpeksen alapäähän ja ainoa vaihtoehto, että se on huulesta tarttunut sinne..en yleensä räplää itseäni, mutta minulla oli hiiva ja olin ilm. yöllä unissani raapinut värkkiä .. rapsuteltuani kutisevaa rakkulaa huulessa. muuta selitystä en keksi.