Mieheltä löytyi sukupuolitautina herpes. Väittää ettei ole pettänyt.
Onko edes mahdollista ettei ole pettänyt? Olemme olleet yhdessä yli 10v., ei mitään oireilua kummallakaan aiemmin. Miehellä oli muutamia suhteita ennen minua, minulle mies on ainoa kumppani.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:59"]
Onko edes mahdollista ettei ole pettänyt? Olemme olleet yhdessä yli 10v., ei mitään oireilua kummallakaan aiemmin. Miehellä oli muutamia suhteita ennen minua, minulle mies on ainoa kumppani.
[/quote]
Siis minulle tarttui kun vahingossa puin päälle työkaverini kalsarit. Kalsareissa oli työkaverin spermaa ja se osui minun terskalle ja tartunta oli selvä. Oli kaveri käynyt huorissa virossa ja antoi tuliaisen minulle. Oli siinä sitten selittelemistä vaimolle, mutta onneksi työkaveri tuli todistamaan ja paljasti kaiken. Huh
[/quote]
Minkä paljasti? Teidän potentiaalisen salasuhteen?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:59"]
[/quote]
Siis minulle tarttui kun vahingossa puin päälle työkaverini kalsarit. Kalsareissa oli työkaverin spermaa ja se osui minun terskalle ja tartunta oli selvä. Oli kaveri käynyt huorissa virossa ja antoi tuliaisen minulle. Oli siinä sitten selittelemistä vaimolle, mutta onneksi työkaveri tuli todistamaan ja paljasti kaiken. Huh
[/quote] NIIN VARMAAN JOO ....
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:14"]
Käsittääkseni lääkärissä pystyvät tutkimaan kuinka "vanha" tartunta on (siis v erikokeilla). Mutta jos tosiaan 10v olette olleet yhdessä ja kummallakaan ei sinä aikana ole herpestä ollut (minkäänlaista) niin se on kyllä NIIN HÄVIÄVÄN PIENI mahdollisuus ettei olisi pettänyt.( Eli itse olisin täysin varma että on pettänyt.9
No ei pysty todellakaan tutkimaan kuinka vanha tartunta on. Se saattaa tulla vaikkapa äisiltä lapseen jo synnytyksen yhteydessä. Herpesvirus voi elää ihmisissä monia kymmeniä vuosia puhkeamatta millään tavalla näkyviin. Sinullakin se todennäköisesti on, koska se on yksi yleisimmistä viruksista. Se ei vain näy kaikilla.
[/quote]
Sen voi saada vaikka yleisen saunan lauteilta, eli ei välttämättä ole pettänyt.
Alapää herbeksen sa sukupuolisuhteessa.
Rakkuloista ja verestä voidaan testata, onko tyyppiä 1 vai 2. Saisi huuliherpeksen tarttumisen alakertaan suljettua pois, jos on tyyppiä 2. On harvinaista, että ensimmäiset oireet tulisivat vasta 10 v tartunnasta.
No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
Mies äkkiä igm-vasta-ainetestiin. Siitä näkee tuoreen tartunnan.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
[/quote]
Onko sulla lukihäiriö vai etkö vain ole lukenut kommentteja. Komentissa 8, on hyvää tietoa siitä kuinka moni saa sen jo lapsena eli panemista ei tarvita.
Älkää olko sinisilmäisiä niiden ukkojenne kans
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
[/quote]
Onko sulla lukihäiriö vai etkö vain ole lukenut kommentteja. Komentissa 8, on hyvää tietoa siitä kuinka moni saa sen jo lapsena eli panemista ei tarvita.
[/quote] yläpää herprs ei tartu alapäähän. Panemisesta tulee alapää herpes
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:49"]Älkää olko sinisilmäisiä niiden ukkojenne kans
[/quote]
Niin lääketiedehän on väärässä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
[/quote]
[/quote]
HSV1 ja HSV2 voi olla ihan kummin päin tahansa. HSV1 voi olla alakerrassa ja HSV2 yläkerrassa, suuseksin myötä helpoiten ne siirtyy. Kun HSV1 on yläpäässä ja harrastaa suuseksiä se voi tarttua alapäähän. Nykyään se ei ole edes harvinaista. -Gyne
Varmaan joo lukihäiriö. Sinisilmäinen urpo en ole.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]Onko sulla lukihäiriö vai etkö vain ole lukenut kommentteja. Komentissa 8, on hyvää tietoa siitä kuinka moni saa sen jo lapsena eli panemista ei tarvita.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:56"]Varmaan joo lukihäiriö. Sinisilmäinen urpo en ole.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]Onko sulla lukihäiriö vai etkö vain ole lukenut kommentteja. Komentissa 8, on hyvää tietoa siitä kuinka moni saa sen jo lapsena eli panemista ei tarvita.
[/quote]
[/quote]
No meneppä vaikka asiasta tietävälle lääkärille, ennen hätiköityjen päätösten tekoa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
[/quote]
[/quote]
"Joskus HSV2 on kasvoissa ja HSV1 sukuelimissä" Tämäkin viestistä num 8.
Ärhäkkänä oireileva herpes on uusi tartunta, lievänä esille tullut vanha. Noin keskimäärin.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]
No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika.
[/quote]
ilman panematta? Selvä lukihäiriö.
'ilman panemista' tai 'panematta'
Piti olla ) ei 9