Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheltä löytyi sukupuolitautina herpes. Väittää ettei ole pettänyt.

Vierailija
26.12.2014 |

Onko edes mahdollista ettei ole pettänyt? Olemme olleet yhdessä yli 10v., ei mitään oireilua kummallakaan aiemmin. Miehellä oli muutamia suhteita ennen minua, minulle mies on ainoa kumppani.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pettänyt.

Vierailija
2/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tädillä oli pois vuosikausia, kunnes tuli, kun kaatui ja tuli stressi luunmurtumasta.

Vierailija
4/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostainhan se on tarttunut. Herpes tarttuu limakalvokontaktissa aktiivivaiheessa. Jos ei ole pettänyt, niin on sitten varmasti joskus aiemmin ollut herpes alapäässä. Ei se todellakaan tyhjästä ilmene, jos sinullakaan ei sitä ole eikä ole ollut koskaan.

Vierailija
5/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin löytyi satiaidia joskus. Niitä oli miehelläkin. Ei kuulemma ollut pettänyt. Hän oli mun ensimmäinen kumppani, joten.. Hän on exä nykyään.

Vierailija
6/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:43"]No.. käytännössä ilman panematta tätä tautia ei saa. Jätä se sika. [/quote] Onko sulla lukihäiriö vai etkö vain ole lukenut kommentteja. Komentissa 8, on hyvää tietoa siitä kuinka moni saa sen jo lapsena eli panemista ei tarvita. [/quote] yläpää herprs ei tartu alapäähän. Panemisesta tulee alapää herpes [/quote] HSV1 ja HSV2 voi olla ihan kummin päin tahansa. HSV1 voi olla alakerrassa ja HSV2 yläkerrassa, suuseksin myötä helpoiten ne siirtyy. Kun HSV1 on yläpäässä ja harrastaa suuseksiä se voi tarttua alapäähän. Nykyään se ei ole edes harvinaista. -Gyne

[/quote]

10 % alapääherpeksistä on huuliherpestyyppiä. Ei se kovin yleistä vieläkään ole. Huuliherpes ei tartu alapäähän niin helposti kuin suudellessa huuleen. 

Vierailija
7/50 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee stressistä ja vitutuksesta huuliherpes ja muijan kanssa pussailusta tulee herpes myös ja nuo edelliset pohjalla autaa myös.

Joskus olen miettinyt että voiko herpes tarttua kulliin saunasta, vessanpöntöstä ym. Paikoista jos kulli koskettaa niitä?

Vierailija
8/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sinä tiedät, että ihan huuliherpeskin voi tarttua sinne alakertaan.. Ja herpes voi tosiaan olla piilevänä vuosia tai vaikka koko elämän. Parhaassa tapauksessa olet itse sen oireeton kantaja ja olet tartuttanut miehen ja nyt syytät pettämisestä..

Vierailija
9/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että oireettomana ollut herpes puhkeaisi yhtäkkiä yli kymmenen vuoden jälkeen. Eli uskon miehesi olevan petturi :(

Vierailija
10/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan mahdollista, että ei ole pettänyt. Tai sitten on. Herpeksestä ei voi sanoa milloin on saanut sen, tästä et pysty päättelemään mitään. 

Vierailija
11/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jomman kumman huuliherpes on siirtynyt uudelle alueelle tai sitten mies tai sinä olette käyneet vieraissa.

Vierailija
12/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, ettei ole pettänyt.

Vierailija
13/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä mennä munineen sinne, minne muut on menneet nenineen.

Vierailija
14/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskänrokkoviruksia (herpes simplex virus, HSV) on kahta tyyppiä, HSV1 ja HSV2. HSV1 aiheuttaa infektion yleensä kasvoissa, HSV2 sukuelimissä (ks. «Sukuelinherpes (genitaaliherpes) miehellä»1) ja pakaroissa. Joskus HSV2 on kasvoissa ja HSV1 sukuelimissä. HSV1-tartunta saadaan yleensä pienenä, jolloin se ei aiheuta mitään oireita. Mitä vanhempana tartunnan saa, sitä todennäköisemmin seurauksena on voimakas infektio, jopa aivotulehdus. Lähes jokainen on saanut HSV1-tartunnan ja kantaa virusta elimistössään, tavallisimmin kolmoishermon juuressa, tumakkeessa. Kun ihmisen immuunipuolustus heikentyy flunssan, auringon ultraviolettisäteilyn tai muun syyn seurauksena, virus aktivoituu ja siirtyy hermoa pitkin ihoon tai limakalvolle. Joka kolmannella on herpesoireita elämänsä aikana ainakin kerran.

Vierailija
15/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakaan ei ole ollut huuliherpestäkään.
Ap

Vierailija
16/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vuosi sitten sama homma. Lääkäri sanoi, että miehen huuliherpes (joka oli ollut oireeton siihen päivään asti) siirtyi alakertaani ja sieltä minä tartutan sen todennäköisesti miehen alapäähän. Mieheltä ei siis ole vieläkään voitu ottaa näytettä, kun ei ole ilmennyt rakkuloita.

Vierailija
17/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni lääkärissä pystyvät tutkimaan kuinka "vanha" tartunta on (siis v erikokeilla). Mutta jos tosiaan 10v olette olleet yhdessä ja kummallakaan ei sinä aikana ole herpestä ollut (minkäänlaista) niin se on kyllä NIIN HÄVIÄVÄN PIENI mahdollisuus ettei olisi pettänyt.( Eli itse olisin täysin varma että on pettänyt.9

Vierailija
18/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:12"]Yskänrokkoviruksia (herpes simplex virus, HSV) on kahta tyyppiä, HSV1 ja HSV2. HSV1 aiheuttaa infektion yleensä kasvoissa, HSV2 sukuelimissä (ks. «Sukuelinherpes (genitaaliherpes) miehellä»1) ja pakaroissa. Joskus HSV2 on kasvoissa ja HSV1 sukuelimissä. HSV1-tartunta saadaan yleensä pienenä, jolloin se ei aiheuta mitään oireita. Mitä vanhempana tartunnan saa, sitä todennäköisemmin seurauksena on voimakas infektio, jopa aivotulehdus. Lähes jokainen on saanut HSV1-tartunnan ja kantaa virusta elimistössään, tavallisimmin kolmoishermon juuressa, tumakkeessa. Kun ihmisen immuunipuolustus heikentyy flunssan, auringon ultraviolettisäteilyn tai muun syyn seurauksena, virus aktivoituu ja siirtyy hermoa pitkin ihoon tai limakalvolle. Joka kolmannella on herpesoireita elämänsä aikana ainakin kerran.
[/quote]

Eli suomeksi miehesi ei ole sinua pettänyt.

Vierailija
19/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos herpesrakkuloita on paljon on tartunta todennäköisesti uusi ja ensimmäistä kertaa esissä. Jos taas yksi tai kaksi vaivaista näppyä, on todennäköisemmin kyse vanhan tartunnan aktivoitumisesta. Varsinkin naisilla ensimmäinen herpeskerta on todella kivulias.

Vierailija
20/50 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:59"]

Onko edes mahdollista ettei ole pettänyt? Olemme olleet yhdessä yli 10v., ei mitään oireilua kummallakaan aiemmin. Miehellä oli muutamia suhteita ennen minua, minulle mies on ainoa kumppani.

[/quote]

Siis minulle tarttui kun vahingossa puin päälle työkaverini kalsarit. Kalsareissa oli työkaverin spermaa ja se osui minun terskalle ja tartunta oli selvä. Oli kaveri käynyt huorissa virossa ja antoi tuliaisen minulle. Oli siinä sitten selittelemistä vaimolle, mutta onneksi työkaveri tuli todistamaan ja paljasti kaiken. Huh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme