Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa ja rakastunut toiseen

Vierailija
26.12.2014 |

Olen naimissa ja olen rakastunut toiseen mieheen, tunne on kestänyt puolisen vuotta. En ole mitään sopimatonta hänen kanssaan jutellut saatikka muuta tehnyt eikä ole aikomustakaan. Haluisin vaan päästä tästä tunteesta yli koska tämä haittaa omaa perhe-elämäänikin.

Lisäksi minulla on jatkuva syyllisyys koska tuntuu että petän puolisoani kun minulla on edes tunteita toista kohtaan.

Tilannetta helpottaa se että luulen toisen osapuolen olevan niin rehti mies ettei sekaantuisi varattuun. En usko että hän edes ajattelee samoin minusta. On siis helppo unohtaa aina hetkeksi kuvittelemalla miten pahasti nolaisin itseni jos koskaan sanoisin tunteeni ääneen. Hän vaan sattuu olemaan kanssani täysin samalla aaltopituudella ja niin älyttömän mukava minulle.

Miten olette selvinneet tälläisestä tilanteesta? Miten saada tunteet lämpiämään omaa puolisoa kohtaan? Hän on kuitenkin hyvä mies, lasteni isä ja rakas minulle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eroamassa miehestäni. Tunnen toista miestä kohtaan niin syvää intohimoa että minun on pakko saada edes laitettua viesti hänelle. En pystyisi toimimaan niin parisuhteessa. Tämä toinen mies edes tuskin muistaa minua mutta niin sekaisin olen tunteistani. En ansaitse nykyisen mieheni rakkautta.

Vierailija
2/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastuin toiseen. Erosin miehestäni muutaman kuukauden jälkeen vain siksi että tajusin etten ollut ikinä häntä rakastanut saati halunnut mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jutella asiasta miehesi kanssa? Herättäisi ehkä molempia suhteen ylläpitoon ja sun tunteetkin voi väljähtyä sitä toista kohtaan kun saat asian juteltua miehesi kanssa. Salaisuus tekee ison muurin sun ja miehesi välille.

Vierailija
4/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:33"]Voisitko jutella asiasta miehesi kanssa? Herättäisi ehkä molempia suhteen ylläpitoon ja sun tunteetkin voi väljähtyä sitä toista kohtaan kun saat asian juteltua miehesi kanssa. Salaisuus tekee ison muurin sun ja miehesi välille.
[/quote]

En voi tehdä tätä koska on tuttu kummallakkin. On tilanteita joissa tapaamme säännöllisesti..

Jos kyseessä olisi joku tuntematon niin silloin ehkä harkitsisin kertomista.. Mutta tuntuu se silti pahalta koska en ikinä haluaisi tarkoituksella loukata puolisoani.. :/

Olemme kyllä keskustelleet puuttuvasta kipinästä ja sen takaisin saaminen on työn alla. Välillä toivon että lapset olisi jo sen verran isompia että päästäisiin yhdessä jonnekkin romanttiselle rantalomalle pariksi viikoksi. Myös viikonloppu kylpylässä kahden voisi toimia näin alkuun. Minun on vaan tosi hankalaa olla mukana 100% kun ajatukset välillä harhailee toiseen.. :(

-Ap

Vierailija
5/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää neuvoja?

-Ap

Vierailija
6/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankalalta kuulostaa. Onko kyseessä varattu mies tai joku lähipiiristä, ehkä miehesi kaveri?

Vierailija
7/7 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku mies, ja kyllä kaverista puhe. Siksi varmasti tunnenkin itseni niin syylliseksi. :/

Yritän olla joutumasta tilanteisiin jossa olen hänen kanssaa tekemisissä, kuitenkaan rajoittamatta miehen ja kavereiden tekemisiä. Mutta sitten jos tulee kylään on hankala olla etäinen koska hänen kanssaan on niin mukava jutella. Ihan kuin hän ymmärtäisi kaiken mitä päässäni liikkuu, ilman että tarvitsee edes selittää. Mieheni ei ymmärrä minua samoin joten se myös herättää pientä katkeruutta. Toki mieheni on todella mahtava isä lapsillemme ja hänessä on monta muuta rakastettavaa piirrettä..

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä