Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

koska lapselle ensimmäinen tyyny

Vierailija
26.12.2014 |

???

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Tää on av, ei google.

Vierailija
2/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vauva 9 kk ja kovasti nyt parin viikon ajan on itse käärinyt peittoa ja unilelua päänsä alle nukkuessaan. Kainalossa nukkuessa laittaa pään minun tai isänsä käsivarren päälle. Eli selkeästi tyynylle olisi tilausta. Eikös sillä tavalla ohjeisteta, ettei alle 1-vuotiaalle laitettaisi tyynyä? Meillä kyllä vauva saa kaipaamansa ensityynyn ihan lähipäivinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:34"]

[/quote]

ja tämä estää kysymästä täältä, koska...?

t.ohis

Vierailija
4/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:37"]Meillä vauva 9 kk ja kovasti nyt parin viikon ajan on itse käärinyt peittoa ja unilelua päänsä alle nukkuessaan. Kainalossa nukkuessa laittaa pään minun tai isänsä käsivarren päälle. Eli selkeästi tyynylle olisi tilausta. Eikös sillä tavalla ohjeisteta, ettei alle 1-vuotiaalle laitettaisi tyynyä? Meillä kyllä vauva saa kaipaamansa ensityynyn ihan lähipäivinä.
[/quote]

Hyvä kiitos, näin ajattelin kans :)

Vierailija
5/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvolasta. Se riippuu lapsesta aika paljon. Yks tykkää  toinen ei, yks hentoinen tukehtuu, toinen jäntevä ei.

Meidän 1v ei varsinaisesti nuku tyynyn kanssa mutta tykkää loikoilla mun tyynyllä kyllä. 1,5v on kai ihan ok?

Vierailija
6/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 22:34"]

[/quote]

ja tämä estää kysymästä täältä, koska...?

t.ohis

[/quote]

Google antaa vastauksen nopeammin ja luotettavammin kuin AV. Siksi.

Voin itse sanoa, että lapselle voi antaa tyynyn aikaisintaan kahdeksan vuoden iässä. Tämä ei välttämättä ole totta. Mutta jos luotat enemmän trolleihin, kuin hakukoneiden suosituimpiin ja osuvimpiin artikkeleihin, se on oma vikasi.

Vierailija
7/7 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin tähän kysymykseen pari vuotta sitten vastausta, ja huomasin että yhtä oikeaa vastausta ei ollut.

Meidän lapsi sai litteän ensityynyn 1 v 7 kk iässä. Sitä ennen oli jo kovasti tehnyt peitosta myttyä pään alle.